Hvordan har i det, med det nye urforum
#11
Jeg er også træt af alle mine PB er væk, der var flere af dem der var vigtige?

Også synes jeg bare at den gamle it's time var bedre, uanset hvad andre mener !
Håber selvfølgelig at det er går over med tiden.

Jeg oplever ikke pt, at siden er langsom, måske det har været min router der opførte sig underligt.?

Og iøvrigt....hvorfor skal man kaldes senior medlem, bare fordi man er 50 ?
Svar
#12
Som udgangspunkt er jeg ikke særlig vild med det nye look og den ændrede brugerflade.

Teksten er en del større end alle andre forums jeg kommer på og jeg gider ikke zoome ud hver gang jeg bruger dette forum.

Brugte 99 % af tiden "vis nye indlæg".... Den er væk ?

Men det er da bedre end ingenting.
Mvh Kim 
Svar
#13
Det med navnene tror jeg har noget at gøre med hvor længe man har været medlem og antal poster ;-)
Man kan ydermere ændre det inde under sit brugerkontrolpanel.
Svar
#14
Det er gjort kim  Icon_smil

Er der iøvrigt, nogen der ved om det er gratis at, sætte ur/ ure til salg herinde ?
Svar
#15
Se - vi skal bare vænne os til det. Og mht. De mange fejl ved jeg Martin arbejder hårdt på at finde løsninger. 
Svar
#16
(27-04-2015, 05:21 PM)Dam Skrev: Det er gjort kim  Icon_smil

Er der iøvrigt, nogen der ved om det er gratis at, sætte ur/ ure til salg herinde ?

Der er ikke en salgsside til ure herinde. Det skal på hovedsiden Vintageure.dk som også snart bliver opdateret.
Svar
#17
(27-04-2015, 05:06 PM)Dam Skrev: Jeg er også træt af alle mine PB er væk, der var flere af dem der var vigtige?

Også synes jeg bare at den gamle it's time var bedre, uanset hvad andre mener !
Håber selvfølgelig at det er går over med tiden.

Jeg oplever ikke pt, at siden er langsom, måske det har været min router der opførte sig underligt.?

Og iøvrigt....hvorfor skal man kaldes senior medlem, bare fordi man er 50 ?

PB'er er på vej, men det tager lidt tid at lave en ny tabel med alle PB'er og teste at dependencies fungerer korrekt. Hvis det bare havde været en restore, så havde det været en smal sag:-) Forvent at de er tilbage sidst på ugen senest.

Senior er i forholdt til antal posts:-)
Svar
#18
(27-04-2015, 03:43 PM)WatchThis.dk Skrev: Jeg savner det gamle design fra ItsTime.dk, som var mere hyggeligt  Icon_blink

Det er smart, at der er kommet en boks til hurtig-svar, men smiley'erne mangler.

Jeg har endnu ikke helt forstået, hvorfor man skal rates og kan rate tråde?  Icon_smil

/Mads

Der er ingen smilies i hurtig-svar modulet.

Rate kan bruges til at lave lister over den bedste rated tråde, så det kan bruges til sortering i forhold til hvor populær en tråd/indlæg er.
Dog er det ikke sikkert at den skal bestå go tror først at det er aktuelt at tage det op når alt spiller!

Martin
Svar
#19
(27-04-2015, 05:13 PM)Avantismo Skrev: Som udgangspunkt er jeg ikke særlig vild med det nye look og den ændrede brugerflade.

Teksten er en del større end alle andre forums jeg kommer på og jeg gider ikke zoome ud hver gang jeg bruger dette forum.

Brugte 99 % af tiden "vis nye indlæg".... Den er væk ?

Men det er da bedre end ingenting.


Det er faktisk den samme fornemmelse og mening jeg har med det nye forum, desuden savner jeg at man kan se om en PM er læst eller ej.
"vis nye indlæg" savner jeg også!
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
#20
Nu har jeg kun været på ItsTime, hvor den hyppigste årsag til konflikter opstod, fordi indlæg blev misforstået. En smiley kan gøre alverden til forskel  Icon_smil Men nu er det selvfølgelig kun ét klik til forskel  Icon_blink

/Mads
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)