Urforum og urdebatten smelter sammen
Tapatalk virker også her :)
Svar
Iconer, smileys fungere ikke i tapatalk her.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
 
(25-04-2015, 11:34 AM)KimT Skrev: Der er oprettet en tråd til fejlmeldinger, således at Martin (it) ikke er nød til at læse alle tråde igennem for at finde de forskellige indlæg. Vær søde at ligge fejlmeldinger op i den :-)

Tjek lige dit vedhæftede billede - er det noget du selv har vedhæftet? Jeg har også været ude for at der automatisk blev vedhæftet et random ur-billede til min post (ikke engang mit eget ur)  Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Der er oprettet en tråd til fejlmeldinger, således at Martin (it) ikke er nød til at læse alle tråde igennem for at finde de forskellige indlæg med fejlmeldinger. Vær rare at ligge fejlmeldinger op i den :-)
Svar
(25-04-2015, 11:37 AM)BadHamster Skrev:  
(25-04-2015, 11:34 AM)KimT Skrev: Der er oprettet en tråd til fejlmeldinger, således at Martin (it) ikke er nød til at læse alle tråde igennem for at finde de forskellige indlæg. Vær søde at ligge fejlmeldinger op i den :-)

Tjek lige dit vedhæftede billede - er det noget du selv har vedhæftet? Jeg har også været ude for at der automatisk blev vedhæftet et random ur-billede til min post (ikke engang mit eget ur)  Icon_smil

Ja, meget mærkeligt?. Fejlen er "meldt" til Martin (it) i tråden til formålet.
Svar
Ja det er meget underligt - jeg fik et billede med i min post her igennem hjemmesiden.
Mvh Danny  Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)