Citat:Hvorfor skal vi bruge en "telefon"? vi har jo telegram!!
Fjernsyn??? hvad er det for en djævelskab.. nej jeg holder mig til min radio...
Min bil kører på BENZIN!! sgu ikke noget med det el-fis....
Hvem i alverden har brug for at flytte rundt på sin computer?! nej min stationære er fremtiden...
Hvorfor skal jeg nu kunne gå på internettet med min telefon? den skal bruges til at ringe med!
UHA nej.. ikke noget nymoderne fis i mit ur... det skal gerne være produceret i 1940 da man lavede rigtige mekaniske ure
er jeg den eneste der ser det positive i den nye udvikling der sker inden for denne verden? mind mig nu lige engang om hvor stor en evolution der er sket inden for ure siden år 1900??? jo vi har fået incablok, quarts osv. men det er da intet til sammenligning med den enorme forskel som denne teknologi har mulighed for?
må jeg lige henvise til en nyere post
phrede Skrev:45 års forskel:

intet ondt om hverken ur eller ejer... men i må da indrømme at udviklingen er gået lidt i stå når vi taler "fundamentale ændringer"
jo, bevares vi kan kigge på Patek eller Lange og se nogle fantastiske opfindeser til at "perfektionere" allerede eksisterende teknologi.
Her er der åbnet op for en helt ny verden af muligheder inden for urverdenen, og jeg må være ærlig at sige at jeg ikke er enig med jeres skepsis overfor dette? der er et fåtal der viser skepsis overfor datovisning, kalendervisning, "moonphase" osv? det er da også "unødig teknologi" i forhold til urets primære funktion (at vise tiden)
Hvis mit ur kunne måle mit helbred, give mig besked hvis det kunne opfange potentielle helbredsproblemer som kun en lægelig undersøgelse ville kunne ville jeg da være lykkelig
hvis det kunne komme med forslag til at lave ændringer i min livsstil, registrere motionniveau og mange andre muligheder ville jeg da ikke være utilfreds?
undskyld min "bøvs" men er sgu lidt træt at folk der er skeptisk overfor fremskridt, og argumentationerne om
Citat:Uha det skal jo oplades
Citat:Åh nej, gangreserven er jo kun 24 timer
Citat:det kan jo kun vise tiden hvis det ikke er koplet op på min telefon
mine damer og herrer... vi er ikke længere i 1920...
- Max