Svar: 21
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej med jer.
Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe et batteri til Omega Electronic f300
Kan simpelthen ikke finde nogle oplysninger på nettet.
Håber i kan hjælpe mig.
Mvh
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
pianomand Skrev:Hej med jer.
Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe et batteri til Omega Electronic f300
Kan simpelthen ikke finde nogle oplysninger på nettet.
Håber i kan hjælpe mig.
Mvh
Så vidt jeg har kunnet efterforske på
Ω-Linkcentralen: Accutron Watch Page / Battery Replacement, er (erstatnings)typen et sølvoxid batteri, med nummer 344, Om hvilket artiklen beskriver:
"The Tuning Fork watches manufactured by Esa (e.g the f300 Omega) were designed to run on either mercury or silver oxide batteries without any adjustment,
provided the last repairer to work on the watch set up the index mechanism according to factory specifications."
Googling af "sølvoxid batteri 344" giver 900 hits, f.eks:
LavprisBATTERIER.dk
Ellers er Krognos et godt bud til svar på spørgsmål om stemmegaffelure, da han er Bulova uddannet.
Med venlig hilsen - Geodoc
•
Svar: 242
Tråde: 20
I stedet for selv at bøvle med det, kan du få det foretaget os urmageren. Det koster det samme som et helt almindeligt batteriskift.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
•
Svar: 21
Tråde: 11
Tak for svar.
Kan det ikke passe at jeg har fundet frem til at Renata 390 også passer til den? det er da hvad jeg kan finde frem til på nettet..
mvh
•
Svar: 253
Tråde: 6
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Maxel Sr1136 - Varta V344 - Renata 344 - Der er frit valg

Renata 390 er for lille 11,56 x 3,00 og det skal være 11,56 x 3,58
Mvh.
Per
•