Speedmaster begær igen igen
Hæhæhæ! Fantastisk! Og Phrede er helt enig, hvis bare det lige var for den lille detalje at han er så vild med sit SS....

Se hvordan det spiller i solen, Geodoc! Du kan nok se, hvad jeg mener :-D

İmage

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Hesalit er bare en tand frækkere...

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • Avantismo, phrede
Svar
Plexi er fedt til speedmaster. Sådan er det bare  Icon_hjerte
Mvh Kim 
[-]
  • phrede
Svar
(07-05-2016, 09:42 PM)phrede Skrev: Hæhæhæ! Fantastisk! Og Phrede er helt enig, hvis bare det lige var for den lille detalje at han er så vild med sit SS....

Se hvordan det spiller i solen, Geodoc! Du kan nok se, hvad jeg mener :-D

İmage

- via iPhone
Tillykke med uret  Icon_smil  Bagsiden er næææsten den smukkeste  Icon_blink 

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
[-]
  • phrede
Svar
Men nogen der kan forklare hvorfor dette egentligt stadig er et speedmaster professional? Jeg mener: safir- glas og bagkasse bør vel tage denne title fra uret?

Det ændrer ikke på hvor glad jeg er for det:

İmage

- via iPhone
--

Svar
(08-05-2016, 08:42 PM)phrede Skrev: Men nogen der kan forklare hvorfor dette egentligt stadig er et speedmaster professional? Jeg mener: safir- glas og bagkasse bør vel tage denne title fra uret?

Det ændrer ikke på hvor glad jeg er for det:

İmage

- via iPhone
Nej "titlen" er ikke i fare. (Muligvis blandt urnørder; men bestemt ikke fra Omega's side)
Blandt urentusiaster, har vi vænnet os til, at kun een Speedmaster (egentlig) er "professional"; men se blot her:

İmage
Her en Speedmaster Professional - hesalitglas, safirglasbagkasse og kaliber 1863
Helt utroligt lækkert ur, der på forsiden ligner den "ægte vare med hesalitglas"; men blot er bedre bestykket.

İmage
Her en Speedmaster MK II, kaliber 861 - Professional

İmage
Speedmaster Professional MK III

İmage
Speedmaster Professional MK IV - Og så holdt det. Hverken Mark 4,5 eller Mark V er blevet benævnt "Professional"

İmage
Speedmaster Professional X-33, med kaliber 1666

İmage
Her yderligere en quartz Speedmaster Professional

Omega har altså anvendt "Professional" i større modelbredde end urentusiasterne.
Speedmaster Saphire Sandwich er altså en ægte Professional. (fordømt)  Icon_head 

İmage
[-]
  • phrede
Svar
Haha, fantastisk!! Det er godt nok at brygge voldsomt på "Professional"-begrebet. Men OK, jeg er da også Professional på mit job (eller det håber jeg da :D )
--

Svar
(08-05-2016, 11:20 PM)phrede Skrev: Haha, fantastisk!! Det er godt nok at brygge voldsomt på "Professional"-begrebet. Men OK, jeg er da også Professional på mit job (eller det håber jeg da :D )
Hvad angår din professionalisme på jobbet - Min tillid er usvækket.
Hvad angår urene - Lad os lige se tiden an  Icon_thinking

İmage
[-]
  • phrede
Svar
Hehehe

- via iPhone
--

Svar
Brun rem hjælper vel ikke?

İmage

- via iPhone
--

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)