Jahmen Phrede, Phrede - hvad skal vi dog stille op med dig.
- Ja eller endog prøve at tale dig fra noget som helst tsk tsk. Du gør jo alligevel nøjagtigt som du selv lyster.
Her på det sidste har du oven i købet ligget dig til en datter.
- Ak det bødes der for i mange år, som kun var en stakåndet glæde.
For slet ikke at tale om økonomien. Det er ikke småpenge der skal til, for at bringe sådan et tøsebarn til skelsår og alder.
.... tænk en ursamling du kunne have fået for de millioner.
Næhh - at tale dig fra noget som helst, ville være guds spildte ord på Balle Lars.
At slå vand på en gås, ville i dit tilfælde nærmest være, at tale om vedhæftning.
Der er snarere tale om, at slå vand på en teflonbelagt væg, indsmurt i vaseline - Det bliver vist ikke mere hydrofobisk.
Næh forfølg du bare din sjælløse "Saphire Sandwich", der er blevet til på grund af det amerikanske markeds dårlige smag.
Amerikanernes ræsonnement (for så vidt de nogensinde har ejet ræsonens evne) er jo, at safirglas er hårdere end hesalit, så på med sådan et glas.
Jamen det skal bare være safir, for så ridses det ikke så let - At der overhovedet ikke eksisterer nogen, der har haft problemer med ridser i hesalit - blæser man da på.
Næh vi ska' ha' safir på forsiden, uden smålige hensyn til originalitet og autenticitet, la' os bare trampe på historien.
La' os samtidig se bort fra, at safirglassets store brydningsindeks betyder, at randen af glasset kommer til at fremstå som et latterligt lysende katteøje.
Nej blæs på det hele, bare det er moderne, og under påberåbelse af, at det er et marginalt bedre materiale.
I din blindgængeri mod Saphire Sandwiche, skal du også bare se bort fra:
Speedmaster Reference 3572.50.00 også med kaliber 1863.
Den pågældende reference har hesalit på forsiden, og safirglas bagkasse. Men lad det blot ligge.
Der er ingen grund til at gøre noget som helst ud af autenticitet, originalitet og hensyn til historien, når man kan få et ligegyldigt safirglas.
Jeg ser frem til at se billeder af din amerikaniserede Speedmaster.
Hvis du har ss'eren på til et GTG, skal jeg nok bestræbe mig på ikke at bryde ud i latterkrampe.
Held og lykke med jagten
Med venlig hilsen - Geodoc