Watch spotting
#41
Kalle Skrev:Det var da godt Claus mailede til Anders, for jeg har ikke fundet email adressen endnu Icon_head
(aner faktisk ikke hvor jeg skal lede)
Google....
Svar
#42
Sludder.... Anders Agger, allerførste link på Google Icon_e_wink

[url]"http://130.225.180.60/cfje/links.nsf/Personbeskrivelser/personID/AA000380" onclick="window.open(this.href);return false;">http://130.225.180.60/cfje/links.nsf/Pe ... D/AA000380[/url]
Svar
#43
Chris Martin/Coldplay havde et blåt G-Shock på til koncerten i går
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
#44
Slettegaard Skrev:... Flemming Bamse Jørgensen bar et Rolex Submariner TT med Serti dial.

Hvad står ''TT'' for?

Desuden kan jeg tilføje følgende:

Jarl Friis Mikkelsen er blevet set med en Roadster fra Cartier, Nautilus fra PP, og noget helt tredje i programmet ''Her er dit liv''. Jes Dorph bærer stolt sit Seadweller i div. programmer og ugeblade. Viggo Mortensen bar et Master Control fra JLC i ''Eastern Promises''. Frank Hvam bar ofte en kronograf fra IWC i de gamle afsnit af ''Klovn''. Dennis Knudsen bærer vist af de gamle Submariners. Kasper Schmeichel bærer en Big Bang fra Hublot. Medina og Wozniacki er begge blevet set med en G/S Daytona rundt om deres spinkle, men ganske feminine håndled.

Og ellers sviger det pænt kraftigt i mine øjne, at se Fetterlein gå rundt et AP ROO, når han skylder så mange penge væk! Jeg ville som kreditor ikke have ladet det gå forbi mit syn. Jeg har nemlig også en forkærlighed til individual- og universalforfølgning (groft sagt, insolvensret og andre emner i relation hertil).
Svar
#45
Faurschou Skrev:
Slettegaard Skrev:... Flemming Bamse Jørgensen bar et Rolex Submariner TT med Serti dial.

Hvad står ''TT'' for?

Two-Tone (guld/stål ur)
Simon Hedegaard
Svar
#46
Hedegaard Skrev:
Faurschou Skrev:
Slettegaard Skrev:... Flemming Bamse Jørgensen bar et Rolex Submariner TT med Serti dial.

Hvad står ''TT'' for?

Two-Tone (guld/stål ur)

Tak, det havde jeg glemt. Icon_e_smile Jeg plejer normalt at betegne dem G/S.

Og ellers kan jeg tilføje at Aqua-Lene bærer et af nye G/S Datejusts.
Svar
#47
Faurschou Skrev:Frank Hvam bar ofte en kronograf fra IWC i de gamle afsnit af ''Klovn''.
Har set ham med et Fortis Chronograph, har ikke spottet et IWC. Fortis uret som han har fået af Mia, mister han ved et bankrøveri.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#48
Faurschou Skrev:Og ellers sviger det pænt kraftigt i mine øjne, at se Fetterlein gå rundt et AP ROO, når han skylder så mange penge væk!
Icon_+1
Svar
#49
På DR HD kunne man lørdag aften se Christian Slater bære en hvidskivet Rolex Daytona i filmen Lies and Illusions.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#50
Så tror da pokker at PAM 382 "Bronzo" stiger i værdi hele tiden.. Når stort set alle i filmen Expendables II bærer dette ur Icon_e_wink

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)