Første gangs køber på nettet (Breitling)
Hej
Jeg er interesseret i et Breitling Navitimer 01.
Hos Hvelplund koster det 58000 kr.
Men inde på Chrono24 har jeg fundet en tysk forhandler Ancheva-Rieber, som sælger det for 35000 kr.
Skal jeg stole på dem? Har i nogen erfaringer med dem? Eller har i et bedre bud på hvor man skal købe sit ur?

[url]"http://www.chrono24.dk/breitling/navitimer-01-box--papiere-2014--5-jahre-garantie--id2900178.htm?dosearch=true&maxAgeInDays=0&query=Breitling+navitimer+01&resultview=list&searchexplain=false&sortorder=1&usedOrNew=new&watchTypes=U&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm">http://www.chrono24.dk/breitling/naviti ... /index.htm[/url]

På forhånd tak Icon_e_smile
Svar
I would not be afraid of buying from them . They seem like serious dealers . Send them a mail Icon_e_smile
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Mange tak for dit svar Willy Icon_e_smile
Men ved du hvordan de kan sælge urene så billigt i forhold til butikkerne?
Svar
The mark up in shop price is always much bigger compaired to what we call grey dealers . Grey dealers often buy new watches from official dealers through the back door or buy the watches from privat people who want to change their watch . Some brands lose up to 30-40 % on the new price when sold on . Brands like Rolex or Patek do not lose so much , but you can save money on the new price if they have been sold before . Most watch nerds woud never buy a new watch from the official dealers . So there is nothing suspicious about the price of the watch you are interested in . For example . A GP watch can have a official price of 80000 dkr in a shop , but you can find the same watch brand new with a grey dealer for up to 40 % less .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Mange gange tak for svar Willy. Det er en stor hjælp! Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)