Seiko SRP492K1 Stargate II med Sapphire Glas
#1
Seiko SRP492K1 Stargate II med modifiseret Sapphire Glas fra "Yobokies" Icon_cool
Mvh.
Jógvan Hansen
Svar
#2
Nice watch , we do not see so many Stargates here . What do you think about the watch in general ?
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#3
Fede billeder!


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#4
Rigtig flot Seiko Icon_cool
Høre også gerne om din generelle oplevelse af kvaliteten på uret/modellen. Icon_question
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#5
Tak for komentarene Icon_e_smile
Jeg er virkelig godt tilfreds med uret, og det sidder rigtigt godt om armen.
Men den væmmelige "cyclopse" over datoen på det originale glas kunne jeg altså slet ikke lide.
Derfor skiftede jeg glasset ud med et Sapphire fra "Yobokies" med en cool "Sky" (Blå) coating på undersiden so kan ses på billedet Icon_cool
Ellers foretrækker jeg skiven på den forrige Stargate som jeg også har Icon_e_wink
Mvh.
Jógvan Hansen
Svar
#6
Enig cylop er et no go,
Og den ser rigtig godt ud med den tuning. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#7
Uret ser super godt ud med den mod! Harolds glas med coating på indersiden er af super god kvalitet, så mon ikke du kan glæde dig over det flotte ur i mange år fremover Icon_e_wink Til lykke med det i alle fald Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
#8
Jeg har set få modeller få skiftet glas til safirglas. Det kan ikke lade sig gøre ved alle modeller, men jeg går ud fra uret stadig er ordentlig vandtæt. Heller ikke det lykkes på alle modeller som får safirglas monteret.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)