Hvad er det ?
#1
Som gør at du er tilhænger af japanske ure Icon_question
Eller at de slet ikke siger dig noget Icon_question

Jeg er stor tilhænger af japanske ure,
Det som især gør at jeg er hooked er bla. Den blanding de laver af godt håndværk og innovation,
Samt at de tilbyder gode produkter uanset hvad man har sat af til sit ur indkøb.


Jeg er også tilhænger af europæisk ur produktion,
Men jeg syntes ikke at vi ser nok innovation fra dem, og så syntes jeg at mange mærker har
Givet markedtings afdelingen alt for meget magt,
hvilke har betydet at intro modellerne til mærket stort set hos dem alle Er total overpriced.

Her syntes jeg japanerne har vist en anden vej. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#2
Marketing is a big factor in the price of EU watches . And i think it has been taken to a level that gives you less quality for the money compaired to watches from Japan . A good example is a watch like the Seiko Sumo . This watch would i am sure cost 3x as much , if made by a Swiss brand .

But in all fairness the competition is harder in the EU for new watch brands . Seiko and Citizen are huge brands with production capacity that leaves all Swiss brands in the shade . The Japanese are just so much better at making good watches for a good price . And that just about sums it up for me .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#3
Enig Sumo er en super godt lavet ur.

Personlig mener jeg at det på mange fronter matcher Omega Seamaster 300 og PO 2500
Som er langt dyrere både nyt og brugt.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
Personligt er jeg vild med japanske ure fordi jeg har nogle særlige relationer til landet og så synes jeg godt om den japanske mentalitet som skinner igennem i urene. Det er jo et meget punktligt folkefærd og det synes jeg godt om Icon_smil
Mvh. Chris

Besøg vores hjemmeside Uniwatches http://www.uniwatches.dk/ hvor du finder et hav af forskellige ure
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)