Boxset til OQ 17000?
det lyder måske noget urutinereret, men jeg har jo fået mig en OQ 17000 fra 87 med alt i papirer på nær boxen, og den virker pænt svær at få fat i.. men her er jeg noget usikker: hvordan ser det her boxset ud?, mange forsøger at fyre noget af som skulle være til OQ, men jeg mener at vide at boxsettet til den er noget anderledes.. Google gør mig ikke klogere, andet end der er mange plat forsøg...OG det er sjældent udbudt...

Mikael
Svar
Den indre kasse er brun, ikke så stor som DayDate- og Daytona-kasser og lidt lysere brun.

Held og lykke !
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
I have a mint original OQ with full set . The box is green on the outside with gold printed words and 2 Rolex gold Crowns .
Rolex.SA-Geneve Suisse . And the no 68.00.71. The inside of the green box is Brown Wood and Brown velvet . I even have
the sales invoice with date of purchase . It is still for me , one of the most beautiful watches ever made . And i will never
sell it . Congratulations with finding one in good condition . They are becoming very rare to find .

Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
İmage

Min er også en R-serie så jeg tror, det er det her boxset, jeg leder efter?

Mikael
Svar
Mine was from a Rolex dealer in New York . Having done a bit of research , i think they were sold in many different box types . I think the
problem is that some dealers have so many boxes , that they often put their watches in the wrong boxes when they sell them . I have
experienced this quite a few times . I will keep my eyes open for you , and let you know if i find one .
Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
willy Skrev:I think the problem is that some dealers have so many boxes , that they often put their watches in the wrong boxes when they sell them .

Præcis det har jeg også oplevet - og det var faktisk netop i USA, som Willy også nævner.

/Bjørn.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)