Mit "nye" Seamaster Professional 2254.50
Efter lang tids overvejelser, med flere forskellige mulige køb in over herunder; Seamaster planet Ocean, Tudor Submariner, Omega Speedmaster Pro, Rolex explorer samt Tudor Heritage Black Bay, faldt valget på et omega seamaster professional 2254.50.

Jeg havde egentligt besluttet mig for ikke at købe et seamaster professional, da jeg ser "hundredevis" af dem, men synes alligevel at 2254.50 skiller sig udfra de moderne / bond verisonen. Derudover spillede følgende faktorer en rolle:

1) Størrelse / vægt - efter min mening er begge perfekte
2) Et meget versitile design - det går fint til både jakkesæt og polo
3) Et brugs ur
4) Lidt af et collectors item
5) value for money.

Et par billeder: (beklager den dårlige kvalitet, er taget med min telefon)

İmage
İmage
İmage
Svar
Stort tillykke med dit Seamaster - imho det flotteste Seamaster, som Omega nogensinde har lavet !! Icon_e_smile

Du har valgt rigtigt !! Icon_e_biggrin
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
A great watch , and in my book one of the most beautiful dive watches ever made . I have owned 3 of them , and my son is getting one when
he gets his student hat Icon_e_smile
Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Tillykke med din nye klokke!

2254'eren var også mit første rigtige ur - købt i USA i 2007 (nyt!). Jeg har det stadig og glæder mig hver gang det sidder på armen over det enkle design! Jeg har monteret en "Bond-lænke" på mit - synes det giver et extra twist til designet Icon_e_smile
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)