CT-Watches
Har købt et fedt Certina DS First Titanium Chrono til min søn hos Claus - som altid super god service, fin pris og lynhurtig forsendelse (uret købt tirsdag og modtaget onsdag !! Icon_e_surprised ) !

Sønnik er vildt glad for uret + de 3 paracord armbånd, som Claus havde lagt ved som gave !!

Kan ikke andet, end give fuldt "thumbs up" til Claus - men det var jeg sådan set heller ikke i tvivl om ! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg har lige handlet ur med Claus. Hele forløbet var en fornøjelse fra start til slut. Meget hurtigt kommunikation og en god venlig tone. Prikken over i'et var den lynhurtige håndtering af forsendelse. Stor anbefaling herfra!!
Svar
Så blev der endnu engang handlet hos Claus - afsted kom et Baume & Mercier (også købt hos Claus), som jeg desværre ikke rigtig fik brugt. Ind kom et Anonimo Sailor Diver. Som altid god og professionel betjening og en god snak i forbindelse med afhentning af uret. Kan kun anbefale at handle hos Claus/CT-Watches!!

Her et billede, hvor der er monteret en rødbrun rem, som jeg købte med til uret (den originale rem er sort)

İmage
MVH Jesper
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)