Fake rolex ur, eller hvad?
Goddag alle jer urfanatikerer herinde. Icon_e_smile

Jeg har arvet dette ur fra min farmor, men har efter noget søgen, stadig ikke fundet denne model.
Jeg ved godt man kan tage dækslet bagpå af, men har ikke redskabet til at kunne gøre det.

Jeg tænker lidt det er fake udfra selve ss armbåndet, der ser uoriginalt ud udfra der ingen hour skive er rundt om uret.

Jeg håber at få be eller afkræftet min lille anelse!:)

İmage
Svar
Uden at vide noget, så må det da næsten være fake! Icon_e_biggrin
Svar
Det er et 100 % ægte uforfalsket .............. FAKE !! Icon_e_biggrin

Modellen og stilen er ikke noget Rolex nogensinde har lavet og skiven er en dårlig kopi/efterligning af en Daytona skive !

Jeg er ikke ekspert, men jeg tør godt fælde dommen over denne her ! Icon_smil

Du har ikke skrevet noget om, hvorvidt uret drives af et automatisk eller et quartz værk ?
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Kassen ligner lidt noget brillefirmaet oakley kunne spytte ud.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Ja den er sjælden findes nok ikke engang på Rolex museum, altså i fake afdelingen ;0)
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Tingesten - jeg vil ikke kalde den et ur - er da ganske morsom med ugedage på venstre subdial og uden pushere hvis det skulle være en slags stop-tingest.

/Bjørn
Svar
Drenge/mænd. Min tråd var ren morskab, og ønskede bare at se jeres reaktioner. Icon_e_biggrin
Svar
danped89 Skrev:Min tråd var ren morskab

Jamen du må jo så have lært, at vi skam forsøger at tage pænt imod nye medlemmer.

Til gengæld synes jeg så, at vi kan tillade os at spørge dig, om hvad du reelt har at byde ind med til glæde for en større kreds. Du kunne jo f.eks. spørge, hvor man kan købe den billigste Sub. Eller om vi mener et tilbud du har set på franske Ebay fra en vis Herr Schnüden Pelzer med et malaysisk mobilnummer og en yahoo.cn mail adresse virker reelt?

God påske til alle!

/Bjørn.
Svar
bjorn_e58 Skrev:
danped89 Skrev:Min tråd var ren morskab

Jamen du må jo så have lært, at vi skam forsøger at tage pænt imod nye medlemmer.

Til gengæld synes jeg så, at vi kan tillade os at spørge dig, om hvad du reelt har at byde ind med til glæde for en større kreds. Du kunne jo f.eks. spørge, hvor man kan købe den billigste Sub. Eller om vi mener et tilbud du har set på franske Ebay fra en vis Herr Schnüden Pelzer med et malaysisk mobilnummer og en yahoo.cn mail adresse virker reelt?

God påske til alle!

/Bjørn.

HAHA Spot on!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)