Speedmasterure.dk
Købte en gammel Breitling kronograf af Jørn (Speedmasterure.dk). Ved ankomst af uret konstaterede jeg at der indeni tikker en 30 min kronograf men at skiven der sidder på er en 45 min kronograf, så enten er skiven blevet skiftet eller der er tale om et sammensat ur. Da jeg gør Jørn opmærksom på dette er svaret et det har han aldrig bemærket og at hvis jeg ikke er er tilfreds med uret kan jeg jo bare sælge det igen.

Mit råd vil være at hvis nogen handler med Jørn så få uret tjekket inden i indgår en handel.
Svar
Hvis du har købt uret via nettet så husk at du altid har 14 dages fortrydelsesret
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Og, en fortørnet og absolut ikke-horologisk bemærkning om siden; pas på når du klikker dig på den her hjemmelavet hjemmeside: New Age elevator muzak på 100db blæser din hjerne ud, vækker ungerne (hvis du altså surfer om aftenen) og bidrager ikke for købslysten Icon_e_surprised
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Update: Efter yderligere kommunikation har Jørn indvilliget i at lade gå handlen tilbage, så tingene er nu bragt i orden.

Mvh

Nicolaj
Svar
Positivt at det hele faldt på plads, men burde ikke have været et problem

Jørn slår sig op via sin hjemmeside som professionel ursælger, og er som sådan også omfattet af lovgivningen i DK.

Håber han også har lært lidt af denne handel, en fejl kan selvfølgeligt ske, og sker for os alle, så godt at alt endte tilfredsstillende for dig Nicolai
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
Hej Bjarne

RE:Jørn slår sig op via sin hjemmeside som professionel ursælger, og er som sådan også omfattet af lovgivningen i DK.

Jeg ved ikke hvor du har dette fra,jeg har ikke en en salgsside og er ikke ursælger,min hjemmeside er kun for at dele min hobby med andre og uret som jeg har solgt til Nicolaj er foregået via den blå avis og har intet med min hjemmeside at gøre,det var en ren privat handel,fejlen på uret som Nicolaj opdagede var jeg uvidende om og som Nicolaj skriver har vi ophævet handlen.
så pas på derude,vær sikker på det du sælger er iorden også selvom det er en privathandel.
Mvh
Jørn
Svar
Du har ret og jeg beklager

Jeg opfattede dine ure som annoncer, men kan godt se at der ikke er priser på, og sikkert derfor heller ikke til salg.

Men jeg tog åbenbart fejl og beklager derfor også
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)