vurdering af ældre Rolex dameur
#11
mr. T Skrev:nej det er korrekt - min fejl Icon_e_smile

Du skrev jo faktisk:
"Jeg vil gerne bare høre om nogle kan vurdere dette ur (det er et vi har arvet og gerne vil sælge)"
Icon_smil
Så du vil altså gerne sælge uret.


Venligst

Stefan Garvig
_____________
Time is Rolex
Svar
#12
Hej Stefan Garvig,

Jeg forstår ikke helt hvad du mener?? Ja vi vil gerne sælge hvis vi kan få en nogenlunde ok pris.Icon_e_smile

Kender du ham der har Lords of scandinavia butikken med tøj? han har skrevet om jeg vil komme og vise ham uret.... det er lidt bagvendt så tror ikke jeg er med på det.... Den måde er jeg ikke vant til at handle på...
Svar
#13
Helt almindeligt når man handler ure, specielt når køber-kandidaten er en selvstændig erhvervsdrivende med bixen at passe på. Husk at det er in casu køberens market Icon_e_wink .
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#14
Stefan Garvig Skrev:
mr. T Skrev:nej det er korrekt - min fejl Icon_e_smile

Du skrev jo faktisk:
"Jeg vil gerne bare høre om nogle kan vurdere dette ur (det er et vi har arvet og gerne vil sælge)"
Icon_smil
Så du vil altså gerne sælge uret.


Venligst

Stefan Garvig

Det oprindelige indlæg er blevet rettet efterfølgende. I det oprindelige stod der ikke noget omkring salg.
mvh
Jeppe
Svar
#15
mr. T Skrev:Hej Stefan Garvig,

Jeg forstår ikke helt hvad du mener?? Ja vi vil gerne sælge hvis vi kan få en nogenlunde ok pris.Icon_e_smile

Kender du ham der har Lords of scandinavia butikken med tøj? han har skrevet om jeg vil komme og vise ham uret.... det er lidt bagvendt så tror ikke jeg er med på det.... Den måde er jeg ikke vant til at handle på...


Jeg har sendt dig en PB.

Venligst

Stefan Garvig
_____________
Time is Rolex
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)