Nyt heuer til samlingen
Heuer Montreal valjoux 7750. produceret mellem 1979-1982

İmage[/URL]
Svar
Flot ur, tillykke!

Er det sjældent eller er der historie knyttet til uret, det er jo lidt "nyt" i vintage sammenhæng Icon_e_biggrin ?

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Smukt! har en svaghed for denne kasse type!

Martin
Svar
Flot flot ur !!

Tillykke med det ! Icon_e_biggrin
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Til lykke med det!
Det er sgu et RIGTIGT ur!

/
Kristen
Svar
jeg synes op til 80 idag er vintage og at det er et flot ur ligesom jeg hører til dem der synes 7750 nogen gange ses med lidt for lidt positive briller. Det er jo sandt at sige en arbejdshest som er rimeligt let at reparere og få dele til. Camaro har jo en fantastisk samling af disse Heuer og denne har givet en solid og naturlig plads der. Tillykke med den
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det var jo heller ikke overstaaet endnu tidlig i 80erne - man kunne kalde det kvarts krisens hoejdepunkt. Selv i 1987 gik Enicar fallit, selvom folk begyndte at vaere interesseret i mekaniske ure igen. Og saa staar der Heuer paa, ikke TAG Heuer! Icon_e_biggrin
Bortset fra det - mindst et ur med 7750 boer vaere i hver samling. Icon_cool
Skift ur, når du står op!
Svar
olof Skrev:Bortset fra det - mindst et ur med 7750 boer vaere i hver samling. Icon_cool
Av for den da Icon_e_surprised

vh Baun
Svar
Baun Skrev:
olof Skrev:Bortset fra det - mindst et ur med 7750 boer vaere i hver samling. Icon_cool
Av for den da Icon_e_surprised

vh Baun

hehe
Skift ur, når du står op!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)