05-09-2013, 07:02 AM
Min Orient 300m med orange skive mistede et par låserør til lænken. De er så små, at de er umulige at finde, så jeg kontaktede min Seiko AD. Han kunne desværre ikke hjælpe, så jeg forsøgte mig direkte ved Orient i Japan. De svarede dagen efter min henvendelse: "hvor mange lænkeled, pins og låserør skal du bruge", blev der spurgt? Jeg skrev tilbage, at jeg blot skulle have et par låserør og nogle pins, så jeg kunne skifte de dele, som ikke længere sad så godt fast i lænken. To dage efter mit svar, modtog jeg en besked fra Orient om, at de har sendt mig fire hele led plus to ekstra pins og låserør - uden beregning :up: Der medfulgte tracking nummer, så jeg kan følge forsendelsen, og det hele har været i tip top orden.
Som sidebemærkning kan det nævnes, at uret har været en del rundt, og dermed er lænken sandsynligvis blevet justeret en del gange, så pins og låserør efterhånden ikke sad så godt fast mere. Uret har for længst overskredet garanti perioden. Alt i alt er jeg meget imponeret over den hurtige service, som jeg har modtaget.
Som sidebemærkning kan det nævnes, at uret har været en del rundt, og dermed er lænken sandsynligvis blevet justeret en del gange, så pins og låserør efterhånden ikke sad så godt fast mere. Uret har for længst overskredet garanti perioden. Alt i alt er jeg meget imponeret over den hurtige service, som jeg har modtaget.
De venligste hilsner, John