God Orient service
#1
Min Orient 300m med orange skive mistede et par låserør til lænken. De er så små, at de er umulige at finde, så jeg kontaktede min Seiko AD. Han kunne desværre ikke hjælpe, så jeg forsøgte mig direkte ved Orient i Japan. De svarede dagen efter min henvendelse: "hvor mange lænkeled, pins og låserør skal du bruge", blev der spurgt? Icon_e_surprised Jeg skrev tilbage, at jeg blot skulle have et par låserør og nogle pins, så jeg kunne skifte de dele, som ikke længere sad så godt fast i lænken. To dage efter mit svar, modtog jeg en besked fra Orient om, at de har sendt mig fire hele led plus to ekstra pins og låserør - uden beregning Icon_cool :up: Der medfulgte tracking nummer, så jeg kan følge forsendelsen, og det hele har været i tip top orden.

Som sidebemærkning kan det nævnes, at uret har været en del rundt, og dermed er lænken sandsynligvis blevet justeret en del gange, så pins og låserør efterhånden ikke sad så godt fast mere. Uret har for længst overskredet garanti perioden. Alt i alt er jeg meget imponeret over den hurtige service, som jeg har modtaget.
De venligste hilsner, John
Svar
#2
Hej Joepete.
Hvis du kan når du monterer låserør, så giv dem lidt skruelim, så sidder de lidt bedre fast... Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
#3
Tak for tippet, Lars Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
#4
I dag ankom så fire led og de ekstra pins og C-ringe fra Orient i Japan. Fire dage fra Tokyo til Danmark Icon_e_surprised Det kan man da kalde at gå det lille skridt ekstra for at yde god kundeservice Icon_cool Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)