En slags vintage! > > >
İmage
Cheers, Jesper
Svar
Yo Jesper - hvad er historien bag billedet ? (eller kommer patina fra PhotoShop filtrer...?)
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tio Malo Skrev:Yo Jesper - hvad er historien bag billedet ? (eller kommer patina fra PhotoShop filtrer...?)
Yo - der er ikke mange vintage DeepSea derude, da modellen først så dagens lys i 2008 - så det er naturligvis alt sammen snyd.
Uredigerede billeder er efter min smag kønsløse, men defor behøver de naturligvis ikke være så "kogte" som det viste.

Folk der foretrækker de helt naturlige & uredigerede billeder, er sjovt nok også ofte dem, der ikke er i stand til, at redigere en flodhest ud af familiebilledet fra Zoo Icon_e_biggrin
Cheers, Jesper
Svar
Jesper Geisler Skrev:
Tio Malo Skrev:Yo Jesper - hvad er historien bag billedet ? (eller kommer patina fra PhotoShop filtrer...?)
Yo - der er ikke mange vintage DeepSea derude, da modellen først så dagens lys i 2008 - så det er naturligvis alt sammen snyd.
Uredigerede billeder er efter min smag kønsløse, men defor behøver de naturligvis ikke være så "kogte" som det viste.

Folk der foretrækker de helt naturlige & uredigerede billeder, er sjovt nok også ofte dem, der ikke er i stand til, at redigere en flodhest ud af familiebilledet fra Zoo Icon_e_biggrin
Så er jeg beroliget. Syntes nok der var noget med at Deepsea var af moderat alder.

I det hele taget kan redigering af billeder ofte være hensigtsmæssig....
İmage
... da de kan indeholde distraherende elementer.

Med venlig hilsen - Geodoc

I øvrigt mener jeg, at manden der opfandt navnet, NemId - burde dyppes i tjære og rulles i fjer
Svar
Heh... tænkte naturligtvis på en SDDS som havde fået vand indenbords Icon_e_biggrin
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)