Afstemning: Hvad klæder Exploreren bedst ?
På lænke
På NATO
Begge er lige gode på hver sin måde
[Vis resultater]

Explorer II på lænke eller NATO ?
Den sortskivede Explorer II ser man af og til på en sort NATO rem i stedet for på lænke - NATO remmen er jo også et godt alternativ, hvis man skal noget, hvor man gerne vil skåne lænken.

Jeg mener egentlig, at begge muligheder klæder uret, men hvad mener I ??

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg synes at uret er mere elegant med lænke på, men kan da godt se en NATO rem er nice, hvis nu man skal i skoven på overlevelsestur.. Icon_razz Jeg synes også det kommer lidt an på personen, som bærer uret.
Svar
Det giver mening at skifte til nato for at opnå bedre komfort eller for at skabe et look man i en given situation ønsker.

At skifte for at skåne lænken synes jeg derimod er ret meningsløst.... Hvis ikke det ur med lænke man har skal udsættes for de strabasser som må forventes ville jeg vælge at tage et andet ur på som man har det bedre med at skamfere, men som med alt andet, den der ejer uret bestemmer Icon_e_biggrin .

Skal man lave noget hvor man kommer til at svede for alvor er nato absolut komfortabelt og det giver uret lidt mere overlevelses-udstyr-look.

Vh baun
Svar
Jeg synes begge dele passer fint til uret Icon_smil

Smag er jo forskellig, men jeg synes at en sort/grå nato passer bedre end en helt sort

İmage

Forøvrigt nogen der ved, hvor/om man kan få en 21mm nato?
MVH Jesper
Svar
Jeg er i dag slet ikke i tvivl: Lænke.

Men når jeg skriver "i dag" er det fordi jeg også har været den igennem med at bruge nato, læder eller andre remme på mine Rolex'er, og det var da meget sjovt. Men jeg er nået dertil, at de skal være, som de er "født".

/Bjørn.
Svar
Jeg syntes begge varianter er fine, men jeg er nu vild med Rolex gamle lænker, kvaliteten kan diskuteres men de sidder perfekt. Her min nyindkomne X serie;
İmage
Svar
Bracelet is a part of a Rolex identity .

Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)