Svar: 1,295
Tråde: 46
Modtaget Likes: 437 i 147 svar
Givet Likes: 185
Er der nogle som synes at Rolex hjemmeside bare er supergod. Jeg synes den er dårlig og småforvirende. Det er svært at se hele kollektionen. Der bliver bare uddybet nogle få modller sådan som jeg ser det.
Jeg kan se man downloader en brochure, men det ser men ikke første gang man kikker. Det er ikke godt lavet synes jeg. Den giver anledning til manglende overblik synes jeg.
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Pudsigt nok var jeg tidligere i dag netop inde på Rolex´s hjemmeside og havde nøjagtig den samme oplevelse som dig, Nicholas !
Hvis man vil finde frem til en model, som ikke er blandt dem, der er "featured" på siden, så er det utroligt besværligt og kringlet - jeg endte med at opgive og bruge Google i stedet !!
Det samme gælder, hvis man egentlig bare gerne vil se deres kollektion, for at se om der er noget der "kan friste" !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 1,295
Tråde: 46
Modtaget Likes: 437 i 147 svar
Givet Likes: 185
pbr Skrev:Pudsigt nok var jeg tidligere i dag netop inde på Rolex´s hjemmeside og havde nøjagtig den samme oplevelse som dig, Nicholas !
Hvis man vil finde frem til en model, som ikke er blandt dem, der er "featured" på siden, så er det utroligt besværligt og kringlet - jeg endte med at opgive og bruge Google i stedet !!
Det samme gælder, hvis man egentlig bare gerne vil se deres kollektion, for at se om der er noget der "kan friste" !!
Ha,ha. Ok Jeg er ikke alene om det, men nu kan jeg se at man skal downloade e-brochure hele nede i bunden og brochuren omhandler kun den valgte kollektion. Eksepelvis Oyster. Så skal man helt forfra igen for Oyster Proff. kollektion osv.
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Det er godt nok kringlet - men det kan jo være, at hensigten er, at lokke interesserede ind til en Rolex AD i stedet for !?
Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•