Som et lille barn juleaftensdag
Længe har jeg ventet på et bestemt opkald.

- I fredags kom det, men da der blev ringet fra hemmeligt nummer, valgte jeg ikke at besvare opkaldet. En fin lille sms tikkede ind umiddelbart efter. Der var en besked på min telefonsvarer.

Hej. Det er X inde fra Klarlund. Jeg ringer angående X ur du har bestilt. Jeg vil bare sige, at det ligger klar til dig, så hvis du stadig er interesseret er det dit. Du kan jo lige ringe tilbage til mig på følgende nummer.

Lad det være sagt med det samme; hold kæft, hvor jeg glæder mig! Det er mit første "rigtige" ur - mit drømmeur. Siden jeg så det første gang (mange år siden) har jeg haft et særligt begær efter det. Det kan ikke hente avisen til mig, ej heller lave en kop kaffe - der er ikke noget synderligt specielt ved det, men i min verden er det bare det smukkeste ur.

Da jeg desværre var andetsteds, kunne det først lade sig gøre at komme forbi Klarlund mandag. Jeg er svært begejstret for weekender! Men for første gang har jeg vitterligt ønsket den skulle slutte. GLÆDET mig til det blev mandag.
Nu sidder jeg så her, dagen før dagen, og glæder mig som et lille barn juleaftensdag. Weekenden har været frygtelig lang (what the fuck?!), men nu lakker den heldigvis mod ende. Jeg gætter på jeg får svært ved at sove i nat, til trods for en hård aften i går, men hvad faen', så må jeg bare se noget film og ligge og smile ved tanken om i morgen.

Uret? Ja, det vil jeg uploade et billede af i morgen (hvis jeg kan finde ud af det), men indtil da vil jeg vente i spænding med jordens største smil Icon_smil

Rigtig god søndag aften, OG MANDAG; SÅ DET NU!
Alt godt.

Hr. Sonne
Svar
Hej og velkommen til forum !! Icon_e_biggrin

Super indledning og første post - vi glæder os til at se billeder af uret i morgen, når du har hentet det !

Tror de fleste herinde, kan sætte sig ind i, hvordan du har det lige nu !! Icon_e_biggrin
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Let fatterlig følelse - lad os se uret og høre mere om hvad det præcist er - skønt at hente sprit nyt ur
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Så fik man sit første rigtige ur - mit drømmeur Icon_smil

Poster nogle flere billeder når jeg får tid, men nu ville jeg hvertfald dele med jer Icon_smil

RIGTIG god dag!! Icon_cool Icon_e_biggrin
Alt godt.

Hr. Sonne
Svar
STORT tillykke !!! Icon_e_biggrin

Vi glæder os til billeder - men nyd nu først og fremmest uret !! Det er en helt særlig følelse, at hente et spritnyt ur !! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Så har jeg endelig haft tid til at klikke nogle billeder af uret - her kommer nogle af dem Icon_smil

Jeg har altid haft en ærefrygt ved at købe nogle af de ting, jeg forelskede mig i som ung. Det er så let at blive svært skuffet, men det er bestemt ikke tilfældet her - er en stolt og utrolig glad ejer Icon_smil

Beklager min "selvfedme" - man er bare en glad idiot Icon_cool Icon_e_biggrin
Alt godt.

Hr. Sonne
Svar
Lige et nogle stykker mere - det går ikke så godt med at vende dem rigtigt Icon_smil
Alt godt.

Hr. Sonne
Svar
Bare rolig - vi kan allesammen herinde genkende følelsen ............ og det er ikke selvfedme !! Icon_e_wink

Igen, stort tillykke med uret - det er et af de flotteste Daytona´s efter min mening !! Et ur, jeg godt gad eje en dag ! Icon_e_smile
/Peter

Svar
Jamen det er en vidunderlig fornemmelse at gå hjem med sit første, sprit nye ønskeur, så stort tillykke også fra mig. Jeg sov i sin tid med mit på armen i dagevis (nattevis burde det vel hedde). Men du skal også lige have en advarsel: Du risikerer, at du senere får behov for mere... Det er vi mange, der har prøvet.

/Bjørn
Svar
Hr. Sonne Skrev:Lige et nogle stykker mere - det går ikke så godt med at vende dem rigtigt Icon_smil

Til lykke med din fine nye klokke. Jeg har selv netop købt en Rolex Submariner 116610LN, og den er jeg kanonglad for. Så jeg kan helt følge din jublende glæde over dit nye ur - også et godt valg: Klassisk og ikonisk.

Venligste ur-hilsner fra

Stefan Garvig

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)