Omega Speedmaster Pro MII fra 1971
#11
calle1970 Skrev:..... min farfar som vist nok er et tudse gammelt speedmaster det kunne være jeg skulle forsøge at plage det ud af ham

Et tudsegammelt Speedmaster kunne være endda meget interessant. Det skal du afgjort prøve at få lov at arve.

Vh baun
Svar
#12
Nåja, tudsegammelt og tudsegammelt. Det skulle være fra 50'erne. Og så var det vist rent faktisk et Seamaster.
Svar
#13
calle1970 Skrev:Nåja, tudsegammelt og tudsegammelt. Det skulle være fra 50'erne. Og så var det vist rent faktisk et Seamaster.

En Seamaster fra 50erne er et dejligt ur, men en Speedmaster fra 50erne er et fantastisk ur. Speedmaster blev lavet og lancheret i 57 og sådan en kan i original stand koste flere 100 K kr.

Så det må du lige få styr på Icon_mrgreen

Vh baun
Svar
#14
2000-3000 lyder ok.

Glasset er dyrt da tachymeter kransen er limet på undersiden af glasset.
Svar
#15
Baun Skrev:
calle1970 Skrev:Så det må du lige få styr på Icon_mrgreen

Vh baun

Han var sømand på de syv have så jeg er temmelig sikker på at det var et Seamaster - sådan husker jeg det. Min far er ved at se om han kan finde det.
Svar
#16
calle1970 Skrev:
Baun Skrev:
calle1970 Skrev:Så det må du lige få styr på Icon_mrgreen

Vh baun

Han var sømand på de syv have så jeg er temmelig sikker på at det var et Seamaster - sådan husker jeg det. Min far er ved at se om han kan finde det.

Ja ja da så håber vi på en tidlig Seamaster fra 1948 - 1954 Automatic chronometre certisfied. De er også interessante.

Nå der er nu heller ikke noget galt med en ganske almindelig Seamaster fra 50'erne.

vh Baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)