Hvilket vintage ur har du på idag? Udelukkende med billeder!
#41
İmage

Lommeur billede, men det bliver nu bedre med langærnet skjorte. Bedre ramme for uret så at sige.

Vh baun
Svar
#42
İmage
Skift ur, når du står op!
[-]
  • maltebrask
Svar
#43
Seamaster De Ville fra 1965

Mvh. Thomas

İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
[-]
  • maltebrask
Svar
#44
Jeg har haft den længe men husker ikke om jeg har vist den. En Aquatimer i 38 mm - som var meget for deres ikke kronograf ure - på blød tropic - med en skive der ikke er helt let at fange da den chancerer i mange farver afhængigt af lys, deraf de 4 billeder så man måske ser - og ja, jeg skal huske at pudse glasset inden næste skud omgang

İmage
İmage
İmage
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#45
Den er da spaendende! Hvordan bevaeges drejeringen?
Skift ur, når du står op!
Svar
#46
olof Skrev:Den er da spaendende! Hvordan bevaeges drejeringen?
Det gør den så ikke idag - og jeg tror helt enkelt ikke den var til at dreje - uret går perfekt og jeg har tilsvarende aquastars som har drejeringen fæstnet til kronen - så den går med når man drejer modsat optræk, og det er drøn besværligt. Måske denne skulle gøre samme, men den holder tid inden for 4 sek per dag og jeg gider rent ud ikke åbne den og se, om den også burde ha drejering/indre lynette knyttet til kronens modgang
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#47
Jeg er sprit ny på dette forum. Jeg har i lang tid holdt af armbåndsure, på det seneste mest vintage. Igennem tiden har jeg haft utallige forskellige Omegaer, Eterna, enkelte Rolex. Min favorit vil dog altid være Kontiki...har selv sejlet samme tur som Heyerdahl, dog ikke i sivbåd men i sejlbåd.

Hilsen Henrik
Svar
#48
HenrikRune Skrev:Jeg er sprit ny på dette forum. Jeg har i lang tid holdt af armbåndsure, på det seneste mest vintage. Igennem tiden har jeg haft utallige forskellige Omegaer, Eterna, enkelte Rolex. Min favorit vil dog altid være Kontiki...har selv sejlet samme tur som Heyerdahl, dog ikke i sivbåd men i sejlbåd.

Hilsen Henrik


Hej Henrik Icon_smil

Velkommen på forum - det er dejligt, når der kommer nye medlemmer !! Icon_e_smile

Håber at du får mange gode timer herinde og at vi kommer til at høre meget mere om dine oplevelser med de ure du har eller har haft gennem tiderne !

Billeder vil også altid være et klart hit !! Icon_e_biggrin Icon_e_wink

Du kan finde en lille vejledning I at indsætte billeder på forum ved at klikke på dette link -->http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=17073
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • maltebrask
Svar
#49
HenrikRune Skrev:Jeg er sprit ny på dette forum. Jeg har i lang tid holdt af armbåndsure, på det seneste mest vintage. Igennem tiden har jeg haft utallige forskellige Omegaer, Eterna, enkelte Rolex. Min favorit vil dog altid være Kontiki...har selv sejlet samme tur som Heyerdahl, dog ikke i sivbåd men i sejlbåd.

Hilsen Henrik

jammen så velkommen til..... du får lige et kontiki

İmage

vh baun
Svar
#50
İmage

I et rigtigt Flot Kontiki du har Baun, har selv haft en SuperKontiki engang som jeg byttede væk. Det har jeg fortrudt siden.
Har også haft en fourhand,..den gik samme vej Icon_e_surprised

İmage

Denne her købte jeg på bugten for 3200 inklusiv transport.
Mvh. Henrik
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)