"nyt" PAM104
#1
Hejsa.
Jeg har været så heldig at få fat i et mint PAM104 fra 2009 til en rigtig god pris.
Uret er som nyt men det taber omkring 8 sekunder i døgnet, hvilket jeg synes lige er i overkanten. Jeg ville hellere have at det vandt lidt.
Nogen der ved hvor jeg kan få det reguleret? Helst på Fyn eller i nærheden og ved nogen hvad det koster?

Claus
Svar
#2
Frølund Skrev:Hejsa.
Jeg har været så heldig at få fat i et mint PAM104 fra 2009 til en rigtig god pris.
Uret er som nyt men det taber omkring 8 sekunder i døgnet, hvilket jeg synes lige er i overkanten. Jeg ville hellere have at det vandt lidt.
Nogen der ved hvor jeg kan få det reguleret? Helst på Fyn eller i nærheden og ved nogen hvad det koster?

Claus


Hej Claus.

Jeg ville tage det til Ragnar i Odense. Hvis uret har gået nærmest konstant i 4 år siden det var nyt, kan det godt være at en god regulering kun holder 6 - 12 måneder. Under alle omstændigheder ville en regulering fra + 2 til + 6 sekunder i døgnet være meget fint. Jeg vil tro en pris er 200 - 400 kr. HVis du ønsker det trykprøvet bagefter bliver det nok dyrere, me jeg fik mit Tudor Tiger Chronograph regulerede 2 gange på 1 år, da det var 3 år gammelt og det fik bare lidt silikone på pakninkerne og så var det supervandtæt igen.

VH

Nicholas
Svar
#3
Hej Nicholas.
Tak for svaret.
Jeg kontaktede Ragnar og de skulle have 300. Jeg troede at det var meget dyrere, så der skal jeg hen i næste uge.


Claus
Svar
#4
Det var godt Icon_e_smile

De er meget flinke og dygtige. Jeg har handler der meget, men min urmager Jan Andersen, som var der, er nu gået på pension.

VH

Nicholas
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)