Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
Stort tillykke med den fine Sumo!!
Et ure jeg også kunne finde på at købe og især den blå version som du viser
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Til lykke med klokken, Bjørn. Du har landet det perfekte jeans ur
De venligste hilsner, John
•
Svar: 45
Tråde: 6
Modtaget Likes: 10 i 6 svar
Givet Likes: 0
Tillykke  og gode billeder, håber du bliver glad for det
/kim
•
Svar: 3
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Tillykke med klokken. Et helt igennem fantastisk ur.
•
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
GearUp Skrev:Tillykke og gode billeder, håber du bliver glad for det
/kim
Hej Kim, tak!
Jeg håber du snart får dit, det må også være lige på trapperne!
Mvh. Bjørn
•
bjoernbertelsen Skrev:Hej Kim, tak!
Yes, men da godt jeg holdt øje med track & trace, for man skal selv hente på posthuset.
Men er du sindsyg en "krydder" der er kommet på armen, må sige det kram ! Og så til halv pris.
skal lige have fundet en forretning, som kan tage nogle led af, men alt i alt lige nu, et pragtfuldt ur.
/kim
•
GearUp Skrev:bjoernbertelsen Skrev:Hej Kim, tak!
Yes, men da godt jeg holdt øje med track & trace, for man skal selv hente på posthuset.
Men er du sindsyg en "krydder" der er kommet på armen, må sige det kram ! Og så til halv pris.
skal lige have fundet en forretning, som kan tage nogle led af, men alt i alt lige nu, et pragtfuldt ur.
/kim
Tillykke Kim, husk at poste et par billeder når det sidder på håndleddet.
Tage led ud er ellers let nok hvis man har det rette værktøj, men en tegnestift og en lille hammer (eller anden stump genstand) kan skam også bruges!
Mvh. Bjørn
•
[/quote]Tage led ud er ellers let nok hvis man har det rette værktøj, men en tegnestift og en lille hammer (eller anden stump genstand) kan skam også bruges![/quote]
Ja, prøvede med en hammer og et søm, den "pin" sidder fast, kiggede så youtube igennem, og nok ikke noget man skal lege med selv, sidder åbenbart en "collar" som kan være svær at få på plads igen, monterwatch har også en video som viser hvordan man gør, og man skal helst bruge noget specielværktøj, mange fraråder endda at lade en alm. urbutik gøre forsøget da den "collar" bliver nemt væk, og svær at skaffe igen, mmmhmm tænkte at køre til krognos på Lørdag, hvor irriterende at undvære når man jo lige har fået det, har også søgt lidt på nettet efter en sawtooth rem, så Joepete havde sådan én på et sumo, og den er vildt flot, men kan ikke rigtig finde én at købe.
Skal nok komme med lidt billeder lige pludselig, har også et projekt med sapphire glas og glas på backcase, synes det er kanon fedt at kunne se urværket kører.
LOL det lige før den lume på Sumo, er bedre end mit Lum-tec M9, den holder i hvert fald i længere tid, imponerende
Havde egentlig aldrig troet jeg skulle købe et Seiko, fulgte de andre tråde, især Omega, og for sjov læste jeg engang imellem japansk forum, og især Joepete og hans beretninger gjorde at jeg faldt for et Sumo, og da Seamaster 2220.80 koster 20k og pengene er små, ja så tænke jeg, lad mig prøve det, og hvilket ur, mit Tag Heuer 2000 pro som jeg har haft på siden 93`må nok vide pladsen på fars arm.
/kim
•
|