Andreas Grimmeissen
Hejsa,

Jeg overvejer at købe et ur i Tyskland, nærmere betegnet hos Andreas Grimmeissen - <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.grimmeissen.de" onclick="window.open(this.href);return false;">www.grimmeissen.de</a><!-- w -->.
Jeg har overvejet selv at køre ned efter uret, men synes på den anden side også at turen på over 800 km. er lidt lang. Derfor vil jeg gerne høre om der er nogle af jer, der har gode erfaringer med at handle med Grimmeissen? - altså om man kan risikere at overfører pengene til ham og så stole på han sender uret til mig?

Kan se han får gode anmeldelser på Chrono24 og div. andre steder, men har bare aldrig handlet på denne måde før, så er som udgangspunkt en smule mistroisk over at have så mange penge liggende i hænderne på et firma jeg ikke kender.

Håber I som altid kan give nogle gode råd.

Mvh.
Jesper
Svar
Tro og du er frelst.
Ingen etableret sælgere i Europa vil løbe med vores svedige sammensparede 20 / 30 50K...
Hvis google søgning ikke afslører 100-vis af vrede reviews, ville jeg ikke tøve.

Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
The police can easy find him if he does a runner, with a name like that . Icon_e_smile Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Der er ingen alarmklokker der ringer her, tror ikke du vil få problemer ved at benyttet denne forhandler..
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Hans annoncer er i alle de tyske urmagasiner jeg har læst, omme bag i rubrikannoncer, måned efter måned. Jeg kan ikke forestille mig, at du løber nogen som helst form for risiko hèr Icon_smil

Hilsen Peter
Svar
jeg har handlet med firmaet midt 2012 ingen problemer.. betalte med bank overførsel og fik uret ret hurtigt... mener de sendte med feedex
Mvh Hr.holm
Svar
Super.. Prøver lykken.

Tak for jeres tilbagemeldningen.
Svar
Købte et roo safari tilbage i 2008 ved Andreas Grimmeissen, overføre pengene og modtog uret et par dage efter uden problemer, og ville ikke være nervøs.

Carsten
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)