"Køb af luksusure har intet med fornuft at gøre"
#21
John one of my friends worked for Jensen pipes in Lille Skendsved near to Køge . Norden and Jensen made some of the worlds best pipes at that time in the seventys . I once owned 8 Jensen pipes , i gave them away when i changed to cigarettes . Those pipes were as good as anything made by Dunhill. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#22
Jeg kan ikke rigtigt sige noget om Rolex-rabatter i Hongkong i 80´ne, men jeg tvivler dybt at man opnåede 30 til 50%.

Ved kun af min onkel fik sit Rolex GMT meget billigt i Hong Kong i slut 80erne, og svoger fik hans Omega Seamaster 45 % billigere 2007. Men så skal prisen nok sættet forhold til listepris herhjemme, hvor man dengang nemt fik mindst 10 % rabat på nye Omegaure, samt den lave moms I Hongkong. Tager man kontantrabaten i mente, så er besparelsen nok kun 35 %, og skal det være helt rigtigt skulle min svorger jo egentlig betale moms herhjemme, og så var prisen måske kun 20 % billigere alt i alt på uret.


Nicholas
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)