Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
LarsB Skrev:Meget flot arbejde, Martin. Hullerne får det til at se ret sporty ud.
Med vellig hilsen
Mange tak:-) Afslappende hobby:-)
Martin
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Det med det perforerede og det sporty har givet noget at gøre med vægtreduktion. Rammer, paneler, pedaler og rateger er blevet perforeret i tidens løb for at spare vægt. (Fx biler og fly)
Og så brugte Tissot temaet med held ca. 1970 til remme og lænker (og igen på deres heritage-modeller).
Men flot arbejde, Martin.
Her er lidt Omega-perforering som inspiration. Det er forøvrigt ikke Corfam, men nyere læder.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
ser godt ud - får helt lyst til en racer-rem - og så skal man måske lige finde en lidt ældre heuer først
vh
•
hannover_dk Skrev:ser godt ud - får helt lyst til en racer-rem - og så skal man måske lige finde en lidt ældre heuer først
vh
Lidt inspiration:
http://www.vintageheuerautavia.com/
Martin
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
ja der er mange lækre - det skulle være noget 60 er - racing - ikke ren "dykker" type. det eneste heuer jeg har har, er et Bundeswehr - og det egner sig ikke på racing strap
vh
•
hannover_dk Skrev:ja der er mange lækre - det skulle være noget 60 er - racing - ikke ren "dykker" type. det eneste heuer jeg har har, er et Bundeswehr - og det egner sig ikke på racing strap
vh
En Camaro ville ikke være af vejen, men jeg synes dog at de er lidt halv dyre!
Martin
•