Swatch
#1
Fik mit første Swatch ur for 30 år siden, lige efter de blev introduceret.....Og de har åbenbart været ude af det danske marked et stykke tid, men er kommet igen hos bla. ur-tid.dk... SÅ tænkte, sådan en fætter måtte jeg have igen... Fin kvalitet til de her 400-500 kr... (Tror jeg gav 300 kr dengang)...og mange sjove farver....


Det var en udemærket idé Hayek, fik dengang da den Svejtiske ur-industri vaklede. Og stadig Swiss made.

Og hvem har ikke ejet et Swatch ur på et eller andet tidspunkt?


Så lidt for sjov:
İmage
Svar
#2
Mikael Lange Skrev:Og hvem har ikke ejet et Swatch ur på et eller andet tidspunkt?

Det har jeg ikke. Jeg gik fra manuel til det helt nye smarte quartz da jeg fyldte 18. Certina fra Schweiz. Og det kan gå endnu, hvis det får nyt batteri. Men jeg kom jo lige til at købe et Rolex for ca 10 år siden. Og så...

/Bjørn
Svar
#3
Swatch and the Rolex fund saved the swiss watch industry . I am gratefull to them . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#4
Cool! Icon_e_wink

Måske man skulle følge i samme fodspor!

Jeg kan huske jeg selv har ejet et swatch automatic på et tidspunkt - kassen og remmen var gennemsigtig blå og så var det skeleton både front og bag....

SKRÆKKELIGT ville jeg synes i dag! Icon_e_biggrin

Nå men det blev købt en weekend i tidernes morgen da jeg var soldat og allerede ugen efter var det dødt - det kunne ikke tåle 4 dage i en skytte grav....

Det var jo nok ikke urets skyld - jeg blev også selv allergisk overfor den slags behandling!! Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: