Svar: 91
Tråde: 24
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Apr 2012
Er der ikke nogen der kunne være så søde at lave et par billeder til mig hvor man ser både en 1950 kasse og en almindelig kasse side-by-side?
Jeg har fået et indtryk af at 1950eren er en lille tyk sag. Så jeg ville gerne se forskellene.
Kan nogen hjælpe mig?
På forhånd tak.
•
Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Tilmeldt: Dec 2011
Svar: 91
Tråde: 24
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Apr 2012
Tak for billederne
Umiddelbart ser det ud til at tykkelsen eller højden er nogenlunde den samme.
Hvad er forskellene sådan helt præcis?
•
Svar: 196
Tråde: 21
Modtaget Likes: 72 i 43 svar
Givet Likes: 1
Tilmeldt: Feb 2015
Her kan du måske bedre se forskellen mellem 1950 og "standard" kassen:
[url]"http://www.facebook.com/notes/swiss-connection/panerai-pam372-47mm-luminor-1950-3-days-base-review/195805277189814" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.facebook.com/notes/swiss-con ... 5277189814[/url]" o
nclick="window.open(this.href);return false;" o
nclick="window.open(this.href);return false;" o
nclick="window.open(this.href);return false;
Samt umiddelbart ane forskellen her - der er nogle millimeters forskel i tykkelsen, men jeg kan ikke huske præcsit hvor mange:
•
Svar: 91
Tråde: 24
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Apr 2012
Ah ja. Lige præcis.
Tusind tak for hjælpen
•