Panerai kasser
#1
Er der ikke nogen der kunne være så søde at lave et par billeder til mig hvor man ser både en 1950 kasse og en almindelig kasse side-by-side?

Jeg har fået et indtryk af at 1950eren er en lille tyk sag. Så jeg ville gerne se forskellene.

Kan nogen hjælpe mig?

På forhånd tak.
Svar
#2
Har desværre ingen billeder med begge kasser på.

İmage
İmage
Svar
#3
Tak for billederne Icon_smil

Umiddelbart ser det ud til at tykkelsen eller højden er nogenlunde den samme.

Hvad er forskellene sådan helt præcis?
Svar
#4
Her kan du måske bedre se forskellen mellem 1950 og "standard" kassen:

[url]"http://www.facebook.com/notes/swiss-connection/panerai-pam372-47mm-luminor-1950-3-days-base-review/195805277189814" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.facebook.com/notes/swiss-con ... 5277189814[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Samt umiddelbart ane forskellen her - der er nogle millimeters forskel i tykkelsen, men jeg kan ikke huske præcsit hvor mange:

İmage
Svar
#5
Ah ja. Lige præcis.

Tusind tak for hjælpen Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)