Værdi ansættelse af 2 Seadwellere.
#1
Jeg takker mange gange for den hjælp jeg har fået, og lukker & slukker.

/ Kurt B
Svar
#2
Jae vi er lidt i en gråzone, men da du ikke ligge pics og detaljerede beskrivelser og roser om uret ud, betragter jeg det som en generel forespørgsel. Men fint du er obs på det.

Det er sgu´ lidt svært at skelne mellem salgs cowboy-trix og en alm. høflig forespørgsel om noget man er lidt blank i..

Mikael
Svar
#3
Mikael Lange Skrev:Jae vi er lidt i en gråzone, men da du ikke ligge pics og detaljerede beskrivelser og roser om uret ud, betragter jeg det som en generel forespørgsel. Men fint du er obs på det.

Det er sgu´ lidt svært at skelne mellem salgs cowboy-trix og en alm. høflig forespørgsel om noget man er lidt blank i..

Mikael

Sandheden er ganske enkelt at jeg er spejl blank, jeg har bare truffet beslutningen om at de skal væk, så der er et ægte råb om hjælp, hvis det vælter ind med latterlige tilbud så sletter jeg selv annoncen med det samme.

/ Kurt B
Svar
#4
Hej

Prøv at gå ind på chrono24.dk eller chrono24.com.

Man kan næsten finde alle ure der, især fra forhandlere, og det vil give dig en idé mht. urernes værdi. Men tag højde for at prisen er lidt lavere uden garenti. det er svært at sige hvor meget mindre det er, men det er altid godt at sætte prisen lidt højt og hvis urerne ikk er solgt inden for eksempelvis 3 måneder, må du jo nedjustere prisen.


VH


Nicholas
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)