Zenith dykker ur
Jeg vil høre om der er nogen herinde der kender noget til dette ur eller noget om værket
Aussie
Svar
Terrible bloody watch , a low point for Zenith . The director was fired not long after the introduction of these Defy models . A hard model to sell again . A Casio is classy compaired to that Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Natafs ledelse af zenith var helt katastrofal, det har ødelagt meget af brandets værdi i mine øjne.
Svar
Hej Aussie.

Uret er et Extreame Elite sports/dykkerur med et ZenithEl-primo urværk i som blev brugt af Rolex i deres Daytonamoddel til år 2000, hvorefter de producerede deres eget værk.

Uret går med 36.600 svingninger i timer (mod normalt 28800 svingninger i timen), og er ultrapræcist.

Et ret dyrt ur.

VH

Nicholas Stenov
Svar
kristofferJ Skrev:Natafs ledelse af zenith var helt katastrofal, det har ødelagt meget af brandets værdi i mine øjne.

Hej

Ja, kønt er det ikke. Mener ikke det produceres mere.

Nicholas Stenov
Svar
uret skulle være fra 2011 og prisen er 2750 pounds med papirer og det hele men jeg kan høre at det ikke rigtig falder i god jord er det for fansi
Aussie
Svar
Hej
værket er Zenith Calibre 685 SX
aussie
Svar
aussie Skrev:uret skulle være fra 2011 og prisen er 2750 pounds med papirer og det hele men jeg kan høre at det ikke rigtig falder i god jord er det for fansi
Aussie
Even people who like Zenith as i do , keep away from these watches . It will be a hard one to sell again . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)