Mit første "rigtige" ur
Jeg har nu igennem længere tid vil have mig et Omega ur, da jeg altid har været forelskede i deres ure..

Nu fik jeg endelig råd til et og så var der ingen tvivl...
Jeg har købt en Omega Seamaster 300 M QUARTZ... model 212.30.36.61.01.001

Er yderst glad for uret, men har ikke undersøgt noget specifikt om modellen, så nu vil jeg høre om der var nogen der havde erfaringer med denne model???
Svar
Nu gider jeg ikke gå ovenpå og finde papirerne frem for at tjekke modelnummeret på mit - men jeg har da et magen til, dog i midsize udgave.
Det er et fantastisk smukt ur (mit er med blå bølgeskive og stål over det hele); lænken er lækker, og overfladefinishen er noget nær perfekt - det kan tåle en masse og er dejligt at bære.
Det går fuldstændigt præcist.
Jeg bruger mit til "det hårde" og har det altid på, når jeg er i Afrika. Vil nemlig ikke byde nogen af de mekaniske ure de høje temperaturer, de store temperaturforskelle, alt støvet og tropiske regnstorme.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)