Omega Aqua Terra køb
Hejsa,

Er ret ny ud i ure, så vil gerne have lidt hjælp/støtte til beslutningen om at købe mit første ur.

Jeg synes Omega Aqua Terra er fantastisk klassik og flot, og er netop så heldig (tror jeg da) at blive tilbudt et lettere brugt til fornuftige penge.

Det drejer sig om stål/stål version med grå skive. Næsten ikke brugt og med tilbageværende garanti til midt 2014 - dvs bør være ret sikker på et velfungerende ur. Sælger hernede beder om 15000 kr, og det kan jeg ikke andet end vurdere til at være yderst rimeligt - men hvad siger I kloge hoveder, er det ikke en god pris.
Er der ting jeg skal være opmærksomme på ved netop det ur, eller Omega ure generelt?

Alle input er yderst velkomne

Mvh
Elkjær
Svar
Kan ikke nypriser, men lyder vel ikke dumt. Du skal først og fremmest være sikker på det er ægte, f.eks ved at checke med den forhandler der giver garanti.
Så kan du jo også checke der ikke er større hak eller ridser
Vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Standen er helt afgørende. Hvis den er med cal 2500 skal den være som med box og papir til den pris.

VH Baun
Svar
Hej igen,

Det er cal 8500 med box og papir. Kigger på standen i morgen, men han har lige fået det pudset og serviceret hos forhandlerne, så antager det står flot.
Svar
Elkjaer Skrev:Hej igen,

Det er cal 8500 med box og papir. Kigger på standen i morgen, men han har lige fået det pudset og serviceret hos forhandlerne, så antager det står flot.

Så er det om at købe ellers siger jeg ja tak lige på stedet

VH baun
Svar
Baun Skrev:
Elkjaer Skrev:Hej igen,

Så er det om at købe ellers siger jeg ja tak lige på stedet

VH baun
+1
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Var forbi i dag, og uret står rigtig flot.

Sælger vil kun sælge for 16600 men jeg vurderer det også er en god pris, så det springer jeg på Icon_e_wink
Svar
Det er en superpris. Uret koster pt. i omegnen af 30000 kr. Så slå til nu!!!! Icon_smil

Og så er det et fedt ur med et super flot værk!

God weekend.

Hilsen Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)