Lume shots !! Show me yours and I´ll show you mine !! :-D
Inspireret af et andet ursite, kom jeg til at tænke på, at vi vist ikke har haft en decideret tråd til Lume shots her på Urforum - underligt nok, idet mange netop efterlyser disse, når der bliver vist billeder !!

Nå, men jeg kan så lægge ud med et iPhone "lucky shot" af mit nyerhvervede Pam 176 ! Og I andre er velkommen til at følge trop - kunne være sjovt, hvis denne tråd fik en lang levetid !! Icon_e_biggrin

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Rodede lige rundt i mine gemmer og fandt sørme også et lumeshot af min hedengangne Deepsea !! Icon_e_smile

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Omega Planet Ocean og Orient Diver 300

İmage

Helson

İmage
İmage

Panerai

İmage

IWC

İmage
Svar
Der skal da også lige en Pingo med !! Icon_e_biggrin

İmage
/Peter

Svar
omega ploprof 1200
İmage

og lidt mere afdæmpet så man ser det er to forskellige farver i bezel som jo er belagt med safirglas og på skiven - jeg synes det ser ret godt ud med de to farver - til hinanden
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
GMT II C, ikke helt død endnu:
İmage

Og en få mdr. gl. Millemetri.
İmage

nyere IWC Mk. XVI
İmage
Mikael
Svar
Yellow Frankenmonster i dagslys:

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
İmage
İmage
Svar
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
55mm Zeno med masser af lumen Icon_e_surprised

İmage

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)