Flagskibet
#1
Breitling har altid betegnet Chronomat serien, som værende deres flagskib. Og det forstår man godt, når man betragter urets detaljer. Her er det Chronomat Evolution, som jeg har skudt lidt billeder af. På et tidspunkt får jeg forhåbentlig mulighed for at skyde lidt billeder af den super coole B01 version af modellen. Den måtte altså gerne komme her forbi engang Icon_e_biggrin

Pilot lænken er helt utrolig velbygget og yderst behagelig at bære. Den er højpoleret, og leddenes udformning gør, at den kan se helt skulpturel ud i forskellige vinkler.
İmage

Hos Breitling anvendes der ikke ædelmetaller på skiven, men finishen er bestemt et anerkendende nik værd alligevel.
İmage

På disse modeller er glasset buet i en bestemt facon, så tiden kan aflæses under alle forhold. AR coatingen er yderst effektiv, og på dette billede anes den let rødlige farve.
İmage

Lynettens børstede yderkant giver et godt spil til resten af urets højpolerede flader.
İmage

Jeg holder meget af at bære uret, og med de blanke flader og den flotte hvide skive, kan et skjorte og jakkesæt let peppes lidt op Icon_razz
İmage

Designet vil jo helt sikkert dele vandene, men jeg holder meget af, at Breitling med denne model har et super distingt design, som hele vejen igennem er deres eget.
De venligste hilsner, John
Svar
#2
Igen;

Godt og interessant skrevet!!


Btw: Troede, at Brietling-vingerne på skiven altid var sølv/hvidguld?( ved godt at WG er en legering, men dog lavet af to ædelmetaller)
/SK
Svar
#3
Jeg tror, at du har ret mht det anvendte materiale på logoet, SK. Tak for det Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
#4
ja de deler jo vandene, men helt uanset hvad, må man anerkende dem for dels - faktisk god nok finish OG først og fremmest trofasthed mod hvordan Breitling har set ud i mange år - det er ikke et ur man har svært ved at spotte på armene, ud over vel en del fakes
som altid fremragende billeder
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)