Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Hej Thomas,
Tillykke med det!
Det er virkelig et fedt ur - og er der nogen af Omegas lommeure der kan kaldes en investering er mit bud netop denne reference!
For ikke så længe siden lavede jeg selv indlæg om et af samme ref. som jeg havde landet - med lume i viserne - eller dvs. stort set:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=15701&p=152630&hilit=lommeur#p152630" o
nclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=3&t=15701&p=152630&hilit=lommeur#p152630</a><!-- l -->
Dette ur har jeg nu byttet væk da jeg havde mulighed for at gøre det hele lidt mere originalt og oprindeligt med disse 2 vedhæftede!
Spørger du mig ville jeg lade det være som det er uden lume - men det er der sikkert delte meninger om....
Vh. Jon
Til gengæld har jeg landet
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Hej!
Takker.
Sjovt er de forskelle på lumen på indeks og tal på nogle og andre med lumen på tallene og som min uden.
Er Y19211 bare et fortløbende nummer eller refererer det til et sted/regiment?
Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
TDN Skrev:Hej!
Takker.
Sjovt er de forskelle på lumen på indeks og tal på nogle og andre med lumen på tallene og som min uden.
Er Y19211 bare et fortløbende nummer eller refererer det til et sted/regiment?
Mvh.
Thomas
Hej igen Thomas,
Jeg er ret sikker på at alle har været ens mht. lumen fra start af - og at de har set ud som det sidste af mine billeder - det som hedder 2_2.jpg!
Alt lume mindre end det er enten faldet af eller taget af ved service pga ujævnt look!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Okay, det forklarer det jo, det er vist også enamel skive så det er nok ikke så svært at fjerne.
Mit går så ikke så præcist som det du solgte, mit med ca. -30 sek/døgnet
Havde du et bud på Y19211 ?
Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Tillykke med uret. jeg har ikke så mange kommentarer til lommeure, men nyder at læse om dem. Keep it comming!
vh baun
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Tillykke, du fik det jo. Jeg ville komme vintage lumen i alle fald i viserne, nu kan du jo vise jørgen K farven tilmed. Om han kan få det til at virke godt på skiven ved jeg ikke, men enig med Jon at det givet er smagssag, og kan ha at gøre med, om man selv synes det er flot eller ej
Venlig hilsen
•