Omega Seamaster blå Krans lænke
Hej!

Jeg har brug for jeres kyndige hjælp. Overvejer at købe et brugt Omega seamaster med blå krans, og kom helt i tvivl. Er der forskel på selve den originale lænke fra måske tilbage i 1998-2000 og lænken der ville følge med et nyere Omega SM med blå krans?

Har vedhæftet to billeder med den lænke som jeg synes er pænes, så hvis bare det er den samme jeg vil få uanset hvilken årgang jeg køber - hvis vi antager at den originale krans følger med købet - så er jeg en glad mand!
Svar
Jeg synes ikke, jeg har set den blå model på en anden lænke end den viste, men derfor kan den vel godt findes. Omvendt mener jeg at have set 2254.50 på både den viste og denne:

İmage
Svar
Jeremy Skrev:Jeg synes ikke, jeg har set den blå model på en anden lænke end den viste, men derfor kan den vel godt findes. Omvendt mener jeg at have set 2254.50 på både den viste og denne:

İmage
2254 med Bond lænken er ikke en 2254, men en 2054 Icon_e_wink
Svar
De to du viser har nøjagtig samme lænke. De allernyeste er lidt forskelige fra de ældre - her er leddene skruet sammen i modsætning til de ældre, hvor der er brugt stifter.

All the Best - Erik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)