Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Jeg troede den store udgave ville være et hit hos mig, men jeg tænder ikke rigtigt på nogen af modellerne..... Der er nok for meget "vintage" over dem
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Lidt enig med Claus - Speedmaster er en sjov fidus. Det er super lækkert og man kan tydeligt se og mærke at det er kvalitet. Men ligemeget om man køber den nyeste og mest pimpede model, med safir, auto, og åben bagkasse, så føles det stadigvæk som et gammelt ur (hvad det jo på en måde også er)
Designet er super flot, men det har ikke fulgt helt så godt med tiden som f.eks. et Sub. Så tidsløst er det ikke.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Det er måske netop det jeg godt kan lide ved BA med beige skive og blånede visere - det er smukt og fornyende.
Men ellers er jeg generelt glad for at ikke alle følger med moden og laver om på klassikere, så det bliver fætter BR ure eller modeure.
vh Baun
•
Svar: 173
Tråde: 23
Modtaget Likes: 14 i 6 svar
Givet Likes: 7
Hej
Tak for gode kommentarer, og gode billeder.
Speedmasteren er jo en klassiker, og umiddelbart er jeg nok mest til den originale. Blev dog inspireret af at coaxial modellen var lidt større.
Om Speedmasteren er over the hill designmæssigt er svær. Kigger vi på en model i samme prisklasse: Tudor Heritage Chrono. Nyt ur, men kopieret 98% fra et ur fra cirka 70. Fabrikanterne hælder jo tilbage til gennemprøvet design.
Min bedre halvdel er meget hooked på at jeg skal købe Titaniums udgaven, meen den er lidt for pimpet for min smag:o)
Jeg må i tænkeboks
Hilsen Chris
•