Omega Constellation 168.004
Hej!

Var på en lyntur til Fyn og hente dette ur i dag.

Det er et Constellation af typen med "hidden crown" og større end de normale Constellation. Der var en orginal Omega lænke med som næsten passer, skal prøve og se om jeg kan finde et led eller to.

Ref. 168.004
Cal. 561
Serial 24427327
Årgang 1966

Mvh. Thomas

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Flot, så er du klar til en tur i det kongelige teater med guldur, manchetter og slipsenål.

vh Baun
Svar
Takker.

Ved du hvor man kan få fat i et par led? Kan lige præcis lukke den, men den sidder for stramt.

mvh
Thomas
Svar
TDN Skrev:Takker.

Ved du hvor man kan få fat i et par led? Kan lige præcis lukke den, men den sidder for stramt.

mvh
Thomas

Fin krone iøvrigt - den kan jeg godt misunde dig.

Jeg har jo købt en lignende for kort tid siden og jeg ved ikke om der kunne tages et par led af den uden at det giver problemer. den er ovre hos Halse lige nu. man kan ikke se de på de billeder jeg har. men det er nok måden at gøre det på. Jeg har ikke hørt om at man kan købe led i "løs vægt".

İmage

vh Baun
Svar
Så havde jeg alligevel et billede af hvor lang lænken er (det var bare blevet beskåret væk) og der er så vidt jeg kan se rigelig lænke til at du kan få et led.

Som sagt er den ovre hos Peter. Måske kunne du smutte ind og få ham til at overflytte et led?

Jeg skal så ringe til Peter og sige det er ok selvfølgelig.

İmage

vh Baun
Svar
Super. Den skal også have nyt glas, så den skal til Peter uanset.

Jeg har fået at vide jeg skal beholde kronen selv om guldet er slidt af på enden, da de ikke fåes mere og replacement er længere og stikker uden for.

Mvh.
Thomas
Svar
TDN Skrev:Super. Den skal også have nyt glas, så den skal til Peter uanset.

Jeg har fået at vide jeg skal beholde kronen selv om guldet er slidt af på enden, da de ikke fåes mere og replacement er længere og stikker uden for.

Mvh.
Thomas

Helt enig - alle replacementkroner som jeg har set kommer til at stikke godt en mm udenfor kassen og det er bare slet ikke så pænt som den gamle krone, uanset hvor slidt den er.

Jeg har en magen til og har også valgt for enhver pris at beholde den originale krone !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p...n&_sacat=0

eBay.... der er masser af stumper - for alle urmærker. Dele, som AD´s og andre urmagere ikke kan anskaffe mere... Og priserne er ikke just astronomiske.

Held og lykke - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Tillykke med det Thomas - det ser lækkert ud! Icon_e_wink

Personligt har jeg jo konkluderet at 34mm urene er for små til mig, men derfor synes stadig at disse constellations er super fede! Icon_e_biggrin

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
gmt-geek Skrev:Tillykke med det Thomas - det ser lækkert ud! Icon_e_wink

Personligt har jeg jo konkluderet at 34mm urene er for små til mig, men derfor synes stadig at disse constellations er super fede! Icon_e_biggrin

Vh. Jon

Jamen så skal du have sådan en her, den er kæmpe stor godt 36 mm uden krone Icon_e_smile

Min chef har lige prøvet den og synes den er super flot, men for stor til ham Icon_e_smile

Mvh. Thomas
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)