Meter vs. feet first
#1
Hej

Jeg har kigget en del på Submariner ref. 5512/5513 og undrer mig til stadighed over at der er en pæn prisforskel på ure med meter first ifht. feet first.

Er der nogen speciel grund til dette andet end at ure med meter first er ældre (og dermed mere sjældne?) Icon_question
Svar
#2
Nej det er teksten på skiven. Dog skal det siges at de første 5513 er sjældne og skiverne kan have detaljer der gør dem meget kostbare.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#3
KlausM Skrev:Nej det er teksten på skiven. Dog skal det siges at de første 5513 er sjældne og skiverne kan have detaljer der gør dem meget kostbare.
Mvh
Klaus

Jeg er klar over at der er tale om teksten på skiven, men kan bare ikke helt se at det skulle betyde så meget om der står meter eller ft først Icon_e_biggrin

Hvilke andre detaljer kan der være tale om?

Er det f.eks. skiver med "radium" (hvad så det end er?)
İmage
Svar
#4
Du kan nemt betale kassen for meget små detaljere når det er vintage Rolex, men det er jo stort set kun samler der vil betale de ekstre mange penge for det.

En fin hjemmeside du kan kikke på er denne Danny har lavet: En guide til det første Rolex
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#5
Tak, det er en fin side!
Svar
#6
feilersen Skrev:Tak, det er en fin side!

Det var så lidt, og Danny er super flink, så er der noget du ikke forstår eller andet, så er jeg sikker på han kommer med et godt svar hvis du skriver til ham.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#7
Micki Jensen Skrev:Du kan nemt betale kassen for meget små detaljere når det er vintage Rolex, men det er jo stort set kun samler der vil betale de ekstre mange penge for det.

En fin hjemmeside du kan kikke på er denne Danny har lavet: En guide til det første Rolex
Er siden lukket ned, kan ikke komme ind på den?!
Svar
#8
feilersen Skrev:
Micki Jensen Skrev:Du kan nemt betale kassen for meget små detaljere når det er vintage Rolex, men det er jo stort set kun samler der vil betale de ekstre mange penge for det.

En fin hjemmeside du kan kikke på er denne Danny har lavet: En guide til det første Rolex
Er siden lukket ned, kan ikke komme ind på den?!
Jeg kan godt!
Svar
#9
Fungere også fint her.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#10
Øv, den fungerer ikke hos mig.

Det er nok min laptop som synes at nu har jeg brugt nok tid på det urkiggeri for idag Icon_e_biggrin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: