Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Mikael Lange Skrev:sold asap yesterday
for 3100$, looks as a very good deal.....
[url]"http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&th=1784514&mid=6138271&rid=0&rev=&reveal=" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.timezone.com/index.php?t= ... v=&reveal=[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
If i see one i will let you know. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Nå, Willy, du har virkelig et Rolex Datejust Oysterquartz, black dial. Så gættede jeg jo meget godt!
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Jeg tror at Morgans forudsigelse fra 2 - 3 år siden at Oysterquartz vil blive et hit og samlerobjekt, bla. pga. den megen begrænset produktionsmængde, begynder at gå i opfyldelse... (dog senere end han selv regnede med).
Vil man finde én for menneskepenge, er det nu.
Jeg tror at om tre - fire år griner vi og ærger os at vi ikke købte én, mens tiden var (og priserne ikke var endnu to - tredoblede...)
Hilsen - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Tio Malo Skrev:Jeg tror at Morgans forudsigelse fra 2 - 3 år siden at Oysterquartz vil blive et hit og samlerobjekt, bla. pga. den megen begrænset produktionsmængde, begynder at gå i opfyldelse... (dog senere end han selv regnede med).
Vil man finde én for menneskepenge, er det nu.
Jeg tror at om tre - fire år griner vi og ærger os at vi ikke købte én, mens tiden var (og priserne ikke var endnu to - tredoblede...)
Hilsen - John
Could not agree more any Rolex model with a production of just 25000 is bound to go up.James Dowling told me it was a good investment

Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•