Svar: 3
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej . Håber I kan hjælpe med en vurdering af flg ur, eller måske med en kontakt på hvem der skal kontaktes for vurdering
Patek Philippe square
Manufacture nummer: 279603
Case: 18 kt yellow gold
Movement: manual Winding , n171413
Remarks: original dial, year 1913, alle papirer og original pakning haves.
Mvh Camilla Bruhn
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Hej Camilla
Kan du evt. poste et par billeder af uret samt finde et reference nr. et sted? Det er typisk et 4-cifret nr. Det fortæller hvilken model der præcis er tale om. De to andre numre du har fundet er urets individuelle nr samt individuelle værk nr.
Du er velkommen til at maile billederne direkte til mig, såfremt det kniber med teknikken herinde

Brug linket i mit signatur.
/Mads
•
Hej Mads
Mange tak for svar.
Har posted lidt billeder herinde nu. Ang det 4 cifrede nummer, hvor står det typisk henne? Uret ligger på Sjælland nu, så jeg skal lige have en til at tjekke det...
Mvh Camilla
•
Svar: 537
Tråde: 34
hej Camilla og velkommen til. Du kommer nok ikke langt i din søgen efter reference nummer i dit flotte art deco openface dress-ur. Patek indførte først referencenumre små 20 år efter at dit ur blev fremstillet. Værknummeret passer godt med med årstallet 1913. Kunne du uddybe hvad der menes med papirer, er original købskvittering m.m. eller "extract form the archives" udstedt af PP? kunne du ikke også vedlægge billeder ef rimelig kvalitet at værket og indersiden af bagkassen?
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Nej havde ikke lige gennemskuet at der var tale om et lommeur. Men kan da godt se du skrev 1913. Jeg er ikke skarp i disse gamle modeller, men der er som Makita heldigvis kompetente folk der måske kan bidrage her.
/Mads
•
Hej igen.
Der følger en kvittering med over alle tidligere ejere.
mht billeder, Hvilke billeder har du brug for? Af selve kassen eller bagsiden af urværket? Er ikke lige så meget inde i det her:-)
•