Svar: 67
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Så er drømmeuret prøvet , og det var lige som jeg havde forestillet mig .
nu har det afledt flere spørgsmål , som jeg håber i vil hjælpe med , (og jeg ved godt det nok ikke er specielt interesant ,for jer )
et nyt koster ca 65 listepris . hvad kan det købes for i Dk ?(hvad er normalt )
et brugt kan findes til 44000 (hairlines omkring spændet , men med boks osv 2.3 år gammelt )
jeg har tænkt mig at bruge det som kontorur /dagligdag og derfor vil der sikkert komme et par hairlines mere.
er den brugtpris fornuftig ? har det betydning om det er købt i italien , sverige ?
verification skal foretages , hvor gøres det bedst på sjælland ?og hvad er en ca pris?
Jeg Takker på forhånd for svaret .
mvh Michael
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Hej Michael.
44k er en god pris for en Deepsea som ikke ses så tit til salg herhjemme.
Jeg synes det er ligegyldigt hvor det er købt. Der er garanti på uret (forudsat den ikke er udløbet) som gælder overalt i verden.
Vil du have uret verificeret kan det gøres hos Klarlund. Det kan sikkert gøres mere eller mindre formelt. Skal du have papir på det koster det.
Du kan også lægge et par billeder af uret og garantikortet her på siden og høre hvad der kommer af kommentarer.
Mvh
Klaus
•
tak for svar Klaus , du er ikke inde i hvad de kører med af rabat på nyt ? evt det grå marked ?
•
Du får ikke meget rabat på nyt men hør evt. Rolex forhandler MC Mortensen i Herning eller evt. Bo Hansen aka Kongen som annoncerer her.
Mvh
Klaus
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
KlausM Skrev:Du får ikke meget rabat på nyt men hør evt. Rolex forhandler MC Mortensen i Herning eller evt. Bo Hansen aka Kongen som annoncerer her.
Mvh
Klaus
Ikke helt enig. Så sent som sidste måned blev jeg tilbudt "omkring 10 pct" på et Deep Sea, og "20 pct eller nok nærmere omkring 15, men lad os tale om det", hvis jeg købte to (lovede ikke at give forhandlerens navn videre, sorry) Grib knoglen og ring rundt
•
Svar: 1,453
Tråde: 119
Modtaget Likes: 538 i 177 svar
Givet Likes: 533
Sociologen Skrev:KlausM Skrev:Du får ikke meget rabat på nyt men hør evt. Rolex forhandler MC Mortensen i Herning eller evt. Bo Hansen aka Kongen som annoncerer her.
Mvh
Klaus
Ikke helt enig. Så sent som sidste måned blev jeg tilbudt "omkring 10 pct" på et Deep Sea, og "20 pct eller nok nærmere omkring 15, men lad os tale om det", hvis jeg købte to (lovede ikke at give forhandlerens navn videre, sorry) Grib knoglen og ring rundt 
Det kan jeg kun bekræfte, mere end 15% da jeg købte min.. Nævner heller ikke forhandler..
Mvh Henrik A
•
Så heldig (eller dygtig) var jeg så ikke. Jeg fik "kun" de 9% Klarlund engang gav gennem Forbrugsforeningen.
Mvh
Klaus
•
ok så hvis vi er 2 der vil købe er 20 % ikke uopnåeligt , dvs på et nyt Dk solgt ur , vil prisen være :51750 kr og et brugt med hairlines fra udlandet, vil med verificering og spildtur etc koste ca 46-47000kr .det kan vel ikke gå så ?
•
Svar: 193
Tråde: 8
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
En hurtig søgning på Chrono24 viser priser fra ca 7K for nyt DS, og det svarer vel meget godt til vejl. udsalgspris minus ca 20%.
Om det kan købes i DK med samme rabat skal jeg ik' kunne udtale mig om

men er da et forsøg værd
•
Ja har set dem til de ca 52000 kr , og tænker så det knager , hvad der er rigtigt for mig , men mener at 5-6000 kr er for lidt at spare på et 2 år gammelt ur med hairlines, ? på den anden side er det mit første dyre ur , og jeg tror jeg ville være mest til at handle i DK(synes faktisk også jeg helst vil lægge mine penge her)
•