25-01-2012, 01:39 PM
Jeg lægger et billede ind af en omega fra et årstal. Andre må så lægge billeder ind af Omegaer fra samme år eller året efter (men ikke andre) Det kunne være sjovt at se kronologien. Og også om vi kan og vil holde gang i den
Det er en regel at vi ikke skifter årgang før tidligst 24 timer efter sidste skift
Man er velkommen med andre kommentarer indimellem, men kan altså ikke lægge "til kabalen" hvis man ikke har et billede af et Omega fra samme år eller året efter.
Til gengæld må man gerne stjæle (for mig altså) billeder fra nettet - også mine.
Jeg starter med år 49 - for 45-49 er ikke så nemme at bestemme:
Mærke og model: Omega, Manuel
Årgang: 1949
Kasse: Rund, 18 karat rose guld i perfekt stand
Højde: 11 mm
Diameter: 36 mm uden krone
Skive: Lys Beige, perfekt med rose guld visere og timemarkeringer i perfekt stand
Rem: Brun alligator
Caliber: 265 Manuel lille sekundviser
Caliber nr.: 11982817
Ref. Nr.: 2607

vh Baun
Det er en regel at vi ikke skifter årgang før tidligst 24 timer efter sidste skift
Man er velkommen med andre kommentarer indimellem, men kan altså ikke lægge "til kabalen" hvis man ikke har et billede af et Omega fra samme år eller året efter.
Til gengæld må man gerne stjæle (for mig altså) billeder fra nettet - også mine.
Jeg starter med år 49 - for 45-49 er ikke så nemme at bestemme:
Mærke og model: Omega, Manuel
Årgang: 1949
Kasse: Rund, 18 karat rose guld i perfekt stand
Højde: 11 mm
Diameter: 36 mm uden krone
Skive: Lys Beige, perfekt med rose guld visere og timemarkeringer i perfekt stand
Rem: Brun alligator
Caliber: 265 Manuel lille sekundviser
Caliber nr.: 11982817
Ref. Nr.: 2607

vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)