Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
olof Skrev:Til sidst, efter næsten 23 år af lutter løgn og falsk propaganda er sandheden kommet frem. Her er et hidtil forsvundet billede af de første mennesker på månen. I forgrund med kamera Hans-Rüdi Wyss, Josef Schneider ved siden af det schweiziske flag, bag ved rattet på "Moon-Wägeli" Urs Matteo. Dele af udstyret, bland andet en nøjagtig kopi af måne færgen og et par herreure blev senere, i året 1969, brugt af amerikanerne gennem deres studio optagelser.

I øvrigt kan man også se på skyggerne fra Hans-Rüdi og de andre, at solen kommer bagfra, men ude i himmelrummet i baggrunden med alle jordplaneterne, ser man at den lyser nede fra og op. Jeg tror heller ikke det der schweizerosteflag kunne stå så stift ud i luften i den svage månebrise - vidste man ikke bedre, kunne man tro det var et Lego flag. Jeg hopper stadigt ikke lige på den
vh
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
...ja, og hvorfor ser måneoverfladen ud som min havegang når jeg har revet den rigtig fint med en rive???
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar

Hvis jeg laver et nyt med Dannebrog måske?
Texten lyder så:
Citat:Til sidst, efter næsten 23 år af lutter løgn og falsk propaganda er sandheden kommet frem. Her er et hidtil forsvundet billede af de første mennesker på månen. I forgrund med kamera Ole Ågeson, Stig Pederson ved siden af Dannebroget, bag ved rattet på "Måne-mobilen" Lars Fisker. Dele af udstyret, bland andet en nøjagtig kopi af måne færgen og et par herreure blev senere, i året 1969, brugt af amerikanerne gennem deres studio optagelser.
Skift ur, når du står op!
•
Svar: 106
Tråde: 15
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Meget besynderligt hvordan den planet pludselig deler sig i to :O
•