"mørke tiden"
#1
Har et GMT-ii-C (maj, 2011) som jeg værdsætter og bruger dagligt, 24-7-365

Men men men .... her i vintertiden, med tusmørke, billygter og lange ærmer, så begynder det at genere mig lidt at man ikke kan se klokken, med mindre men har haft klokken under en lampe 30min tidligere


Hvad er jeres erfaring med at "aflæse klokken" ... er det bare sådan det er ???

//Geoexp
Svar
#2
Jeg tænder min Iphone,, som får uret lyst op Icon_e_biggrin
By
G
Svar
#3
Må indrømme, at jeg har stor glæde af det tritium lys der sidder i mit Traser 6502 longlife ur.
Jeg har over een times bilkørsel at trækkes med, før jeg lander i firmaet, og konstant tjekker jeg tiden med alle de stop, og lange bilkøer, som Køge bugt motorvejen byder på.
Nu har jeg rullet af den vej i over 25 år, og det er bare blevet værre og værre synes jeg.

Så jeg glædes over det lille lys i mørket, som mit armbånds ur gir' mig Icon_e_confused

Er der andre her, som også har den u-vane med at hænge ud på Køgebugtmotorvejen kl 6 om natten.

vh
Allan
İmage
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
#4
Jeg har så gamle ure, at de sjældent lyder mere, ud over min nyere Ploprof - som jeg kun har på i Juli hvor det sjældent er mørkt Icon_redface

Jeg lever med det, men kan godt forstå glæden ved lys i uret. I mørke er det min iphone som må gi mig tiden
Alsend - ja Procal Harum var og er fine - vel nok Brooker som melodimand, men eller ja - ellers Keith Stuart Brian Reid for ikke at få nogen til at tro det er en stones mand der var inde over Icon_e_biggrin
In the autumn of my madness which in coming won't be long
for the nights are now much darker and the daylight's not so strong
and the things which I believed in are no longer quite enough
for the knowing is much harder and the going's getting rough

Nyder den på vinyl lige nu
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#5
Du har en exellent smag Hannover...med musik, som med ure Icon_e_wink
Men jeg blir`aldrig venner med touch screen telefoner desværre. Har for mange tommelfingre...specielt når jeg også kører bil på samme tid Icon_mrgreen
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
#6
Som nævnt i tråden om ure i militæret lyser et Casio GW-M5600BC-1ER diskret op, når man har brug for det!
Svar
#7
Er der andre her, som også har den u-vane med at hænge ud på Køgebugtmotorvejen kl 6 om natten.
- ja, Allan, vi sidder og hygger os på M10 sammen (dog starter jeg 05.40). Årsagen til det ukristelige tidspunkt er, at jeg - som du - oplever M10, lidt senere på dagen også M3 og Ring2, som den rene pestilens. Jeg har derfor flyttet mine komme/gå-tider i firmaet for at undgå den værste myldretid.
Jeg er dog så heldig at have en bil med kørecomputer med indbygget lys, så jeg kan hele tiden følge med i tiden dér.
- Og ellers er der ordentligt knald på mit Omega Seamaster 300.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)