Et svært valg. Dato eller ej - Submariner
Så fik jeg endelig prøvet de 2 ure som mit valg er faldet på, efter mange måneders læsen og overvejelser om det.
Submariner 116610 LN og Submariner 14060M.
Efter megen læsen om urene, blandt andet at spændet på No Date versionen skulle være noget "tin can" skrammel, som ikke høre til på et ur i denne prisklasse, blev jeg lidt overrasket over, at jeg personligt syntes at det var helt iorden, og ikke rigtig stemte overens med det jeg havde læst. Glidelock låsen var dog helt igennem fed og lækker!

Jeg var også bange for, at Date versionen skulle være for stor på min arm, men syntes egentlig den sad okay?
Hvad synes i? Passer de ikke begge meget godt?

İmage
İmage

Nå men jeg regnede så med, at man hos Klarlund stadig kunne få rabat hvis man meldte sig ind i forbrugsforeningen, men dette var de stoppet med. - ØV!
Er det så kun muligt at købe et nyt 14060M for 39000 kr? Eller er der rabatter at hente andre steder?
Vil det være "dumt" at købe 14060M modellen, nu når BaselWorld messen snart kommer. (måske et nyt på vej?)
Svar
Begge ure sidder super på dit håndled. Den nye Sub er ikke større i diameter men har lidt kraftigere horn så der er ikke tale om et stort og et lille ur her. Vedr den gamle lænke er der mange der mener spændet er lidt spinkelt i det men man må sige det holder. Det er meget sjældent der skrives om problemer med den. Det der kan tale til 14060'erens fordel er at den muligvis snart udgår. Du er selv inde på Basel 2012. Det kan medføre at den vil holde brugt prisen rigtig godt.
Begge ure kommer jævnligt til salg her på siten til fornuftige priser.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg er bare ikke så meget til det brugte, men vil da lige kigge lidt på markedet. Det bliver mit første rigtige ur, og skal også være mit eneste rigtige ur i mange år. (måske, hvis der ikke pludselig går hobby i at købe flere forskellige rolex's. Icon_cool )
Svar
Du går ikke galt i byen med disse to. Skulle jeg vælge ville jeg dog tage 116610LN. Det er opgraderet på samtlige visuelle punkter og spiller bare max. Vil du have uden dato men i opdateret udgave bør du nok lige vente og se om der er en sådan på vej.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Markus3400 Skrev:måske, hvis der ikke pludselig går hobby i at købe flere forskellige rolex's. Icon_cool )
Det gør der Icon_e_wink

Jeg synes klart bedst om den nye sub.
De opdateringer der er fortaget, er super IMHO.
Jeg ved godt at nogle ikke er så glade for den nye kasse, men jeg synes rigtigt godt om den.
Begge ser super ud på din arm og begge er fine ure.

Held og lykke med indkøbet Icon_e_biggrin
Svar
Begge ser fine ud til dig. Så det er en smagssag om du tager det ene eller det andet. Lænken på 14060M har vist sig at kunne holde i mange år, og personligt synes jeg den er behagelig at gå med. Derudover er der naturligvis også en prisforskel. Forskellen på de to ure har du sikkert allerede læst dig til.

Jeg vil nu tro at du kan få lidt rabat ved køb af et nyt ur Icon_e_wink Personligt ville jeg have svært ved at betale listepris....

Ellers er der de forskellige good guys som feks mywatch, timetowatch, eller dreamwatch. Pt kan jeg se at dreamwatch har en 14060 fra 2006 på vej ind.
vh Hans Henrik
Svar
Jeg har en helt ny 14060M liggende tilsalg her på siden, hvis det bliver den du vælger, og til en god pris Icon_e_biggrin

Vh.

Bo Hansen
Svar
kongen Skrev:Jeg har en helt ny 14060M liggende tilsalg her på siden, hvis det bliver den du vælger, og til en god pris Icon_e_biggrin

Vh.

Bo Hansen

Beklager at jeg glemte dig Bo . Nok fordi du ikke har en hjemmeside, men du er den jeg har købt ca 50% af mine Rolex fra Icon_e_biggrin så undskyld at jeg ikke nævnte dig .... Icon_redface
vh Hans Henrik
Svar
Hej

Jeg ville klart vælge 116610, men det er måske fordi at jeg allerede har 14060M, 16610, 16610LV, 1680, og 5513. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Jeg ville klart vælge 116610, men det er måske fordi at jeg allerede har 14060M, 16610, 16610LV, 1680, og 5513. Icon_e_biggrin

MVH Peter

haha jamen det jo ikk til men hjælp ! Icon_e_biggrin

Ja ham "Kongen" har jeg læst lidt om, da han tit bliver nævnt Icon_e_smile . Hvordan er det lige salg forgår med dig? Mange siger: Spørg Kongen, han kan skaffe det til dig.
Smid endelig en Privat besked eller en her i tråden Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)