Nyt Omega?
Som forholdvis ny på dette forum, vil jeg bare lige høre Jer andre hvor I mener det er bedst at handle sine ure? Mit første og indtil nu eneste Omega (Seamaster Planet Ocean XL) har jeg købt i Bonells i Fields, men jeg kunne tænke mig, at der fandtes endnu mere spændende Omegaforhandlere. Min lokale er i City 2 da jeg bor i Taastrup, men der er ikke det helt store udvalg. Jeg er blevet lidt forelsket i et Seamaster Aqua Terra Annual Calendar i stål med sort læderrem.
Men tit kunne jeg også godt tænke mig at stå i forretningen og sammenligne to ure op mod hindanden. Omega/Panerai el. Rolex/Omega osv. Men det er desværre bare tit ikke muligt, da butikkerne sjældent har lige de modeller på hylden, som man vil sammenligne og det giver måske også ekspedienten en idé om, at man er ubeslutsom og ikke seriøs omkring handlen. Hvordan har I andre det med det?

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.omegawatches.com/gents/seamaster/aqua-terra-annual-calendar/23113432206001" onclick="window.open(this.href);return false;">www.omegawatches.com/gents/seamaster/aq ... 3432206001</a><!-- w -->
Svar
Jeg synes bestemt ikke, at der er noget useriøst i at stå og sammenligne forskellige modeller. Du bliver alligevel først helt sikker på, om et ur er dig, når du har det i hånden og på armen. Så der er da bare om at komme til en forhandler. Steenstrup, Hvelplund og Klarlund (alle tre på strøget) har et stort udvalg og der må du gerne kigge, prøve alle de ure du har lyst til Icon_smil

Hilsen Peter
Svar
Du skal ind til de større butikker på strøget, de har større udvalg.
Hvis du skal sammenligne med Panerai og Rolex, så forhandles de kun af Klarlund på Sjælland. (Panerai kun Klarlund i hele DK)

Danmark er et lille land, så det er ikke alt man har hjemme, da det ikke er alt man kan sælge (eller det tager alt for lang tid at sælge).
Hvis turen går til større byer som London, Paris, New York, så vent til du har væet afsted. Mange butikker her har udstillet i vinduerne, hvad DK´s største har på lager i alt.
İmage
Svar
Tak for svarene Icon_e_biggrin
Jeg tror jeg tager en tur til København på lørdag og kigger hos Klarlund og måske andre. Ellers har jeg faktisk planlagt en New York tur til næste år, så måske jeg skulle vente med at beslutte mig Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)